We hebben ons in goed gezelschap goed vermaakt:
* Weer bijgekletst met vele (oude) bekenden
* Leuke ritten gedaan
* Gezellige en onderhoudende stadstour op vrijdagavond, echt plezant
* Interessante bezichtiging halverwege de route op zaterdag
* Leuk bezoek aan eens een ander automuseum, er stond echt oud ijzer
* Na afloop van de ritten, een lekkere Belgische pint!
Kortom bedankt organisatie voor een Fantastisch weekend!

