Hier enige foto’s:

Ontbijt in het Restaurant “zur Kapelle an der Heide”

Voorbereiden vertrek

“engelse” tegenligger in Roermond

historisch centrum van St. Odiliënberg

op weg in Waldfeucht-Haaren

aankomst in Schierwaldenrath

babbeltje over de rit

aankomst van de trein

wisselen van de loc

museum station en omgeving

donkere wolken!

slechts enige dropjes …

… later dann nog wat meerder, perfecte april-weer!

maar toch vlot weer droog.

aankomst bij de ”Lüttelforster Mühle”
Wij moeten nu kijken, waarheen wij in mei gaan rijden.





