
ErikB schreefColonEn als we nu eens allemaal wat onderdeeltjes meebrengen, dan is er alvast 1 stand met F/TF materiaal.


camiel456 schreefColonAnders zetten we al onze auto's gewoon binnen!! Bam! Maken er een F/TF hal van inplaats van die ouwe meuk.
camiel456 schreefColonAnders zetten we al onze auto's gewoon binnen!! Bam! Maken er een F/TF hal van inplaats van die ouwe meuk.



quastje schreefColonZo maak je geen vrienden...
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


ArthurMG schreefColonWees er van overtuigd dat je (T) F meer bijzonder is ( kan zijn ) als de voorgangers van weleer welke de naam hebben opgebouwd.
Kijk alleen al naar de gebouwde aantallen.
Dat er minder zijn komt ook doordat er redelijk onbehouwen mee wordt omgegaan ( de goede niet te na gesproken) en er nogal eens een aan flenters wordt gereden.
De ouwetjes hebben i.i.g. respect voor het mobiel erfgoed.
Laten we een voorbeeld aan hen nemen en zorgen dat ze over 50 jaar zeggen dat de (T)F een van de beste uitvoeringen ooit zijn geweest en ze in de loop van de decennia goed verzorgd en behouden zijn.
Dan komen we elkaar over 50 jaar in Houten tegen met een smile van hier tot Tokio, trots op onze (T)F.

camiel456 schreefColonOm teug te komen op jou vraag Bruno,
Ik offer mijn wagen graag op als het eens leuk is om een Trophy op de stand neer te zetten. (Gepoetst)
Ben zelf toch altijd de gehele dag wel aanwezig

camiel456 schreefColonOm teug te komen op jou vraag Bruno,
Ik offer mijn wagen graag op als het eens leuk is om een Trophy op de stand neer te zetten. (Gepoetst)
Ben zelf toch altijd de gehele dag wel aanwezig



Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.