Tuurlijk Remco en het is goed dat je het aanhaalt, maar dat leek me vanzelfsprekend. Maar ik ga om de eer van het merk hoog te houden en tegelijkertijd wil ik hem natuurlijk heel houden, dat is altijd het geval, dus je rijdt toch altijd wat gereserveerder in de gevaarlijke bochten (in termen van minder correctie gelegenheid). Ik zal goed in de spiegels kijken, meestal hoeven we dat niet zo, maar dat ligt dan het rijden met gelijkwaardige auto`s. Een sponsig rempedaal heb ik met de AP remmen nog niet gemerkt, maar dat kan natuurlijk veranderen als we langer dan 30 minuten achtereen rijden. We zullen regelmatig FF pitten, als is het alleen al om de olie en remmen af te laten koelen. Een ieder die meerijdt doet dat natuurlijk op eigen risico, maar dat is wel een gecalculeerd risico. Hubert voelde zich veilig toen hij noodgedwongen met me mee reed (defecte koppeling). Ik wil wel vragen of diegene die mee willen rijden op eigen gelegenheid komen met eigen auto, want mocht er iets stuk gaan, dan kom jij in elk geval nog op een beschaafde tijd thuis

Ik vond het heel leuk jullie ontmoet te hebben, ik kan niet wachten op de eerste track tijd van de ZR racer en de on-board beelden op YouTube.
Ik kwam buiten Alain nog tegen, als ik me goed herinner, die was van de organisatie MGEEOTY 2011 op Spa.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2