Leuk om te zien hoeveel inschrijvingen er tot nu toe al zijn.
De rit wil ik in een beetje dezelfde stijl houden als vorig jaar. We beginnen in Oirsbeek waar we verzamelen en vanuit daar rijden we via allemaal binnenweggetjes richting het ''Heuvelland''. Een snelle blik op google maps liet zien dat de rit zo'n 80km lang zal zijn, goed te doen aangezien er ook een aantal vlotte stukken in zitten. Op de helft reserveer ik bij een restaurant in Epen waarna we de andere helft zullen rijden.
De route wordt gereden via onderandere:
- Oirsbeek
- Simpelveld
- Eys
- Euverem
- Epen
- Mechelen
- en we duiken even België in
Als opzet voor het rijden hou ik vooral even aan dat ik voorop rij en de rest volgt. Prima te doen maar ik zal ook zorgen voor een roadbook.
Nu hopen dat het weer net als vorig jaar stralend is

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman