@Sergio, de rit naar Zolder zal gewoon via de snelweg zijn. Ik ben daar niet bekend genoeg om binnendoor-ritten te maken. Zoals gezegd zal er binnenkort een nieuwe rit volgen door Limburg
@Luuk, je mag van mij proberen het circuit op te komen maar ik blijf fijn kijken

Mocht het nu zwaar tegenvallen zijn we zo weer in het Heuvelland, daar ken ik alles als mijn broekzak.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman