









luigi1515 schreefColonmisschien nog sneller, mits het verkeer meezit en je voet wat zwaarder is![]()



Ik had zelf de route uitgezet, dus ik wist waar iedereen langskwam. Ik ben dan ook een paar keer uit de stoet gegaan om zo via binnenwegen op een bepaald punt uit te komen om daar video-opname te maken. Dan gaat het natuurlijk nog wel een stukje harder, maar 'safety first (fast)' he 

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.