KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door BlackFox » di jul 03, 2012 2:07 pm

    Jammer dat het op een donderdag is, anders was ik er wellicht wel bij geweest met de S2k :(
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » di jul 03, 2012 2:20 pm

    Is pas in de avond om kwart voor 7?
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door BlackFox » di jul 03, 2012 5:46 pm

    Aha, mogelijkheden!

    Wanneer kan ik ten laatste nog aankomen? Moet werken tot 18u15 in principe en 't is blijkbaar 45 min rijden vanuit Lanaken.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door Andros » di jul 03, 2012 5:47 pm

    Ik werk normaal tot 17h in Breda en tis voor mij anderhalf uur rijden, even de rotzooi rond Eindhoven niet meegerekend. Eventueel dat ik een uurtje vrij pak op m'n werk want ik wil dit feestje toch doorzetten :)
    De nachtspotter!
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » di jul 03, 2012 6:28 pm

    Vertrek is meestal stipt om 19:00. Ik kan hierin weinig tijd rekken, daar de politie voorop rijdt en zij meestal op tijd willen wegrijden. Ik kan eventueel wel op de avond zelf kijken of ik nog wat kan rekken, maar dat zal niet veel zijn. Ik heb ook vaker het stuk van Rekem tot hier gereden en je rijdt er inderdaad rond de 40 minuten op, misschien nog sneller, mits het verkeer meezit en je voet wat zwaarder is :)

    @ Andros, zou ik wel gaaf vinden. Krijg je ook nog de prijs voor diegene die het verst weg woont :wink:

    Algemeen: politiebegeleiding is nu 100% geregeld en daarnaast worden we ook dit jaar weer door een flink aantal gecertificeerde verkeersregelaars op motor bijgestaan. Laatste onzekerheidje is het weer :D
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door adaerts » di jul 03, 2012 7:03 pm

    ja leuk, zoals 't er nu uit ziet ben ik erbij hoor.
    groetjes,
    Ad
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » di jul 03, 2012 8:28 pm

    Mooi Ad!

    01. Luigi1515 / Luuk Willems ............... MG F MPI
    02. Andros ...................................... MG TF MPI
    03. Tom ...........................................MG (T)F MPI
    04. Ad..............................................MG (T)F (ov)
    05. Benny.........................................Honda S2000 (ov)
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door etienne » di jul 03, 2012 8:29 pm

    Ik hoop dat ik vrij heb dan wil ik zeker van de partij zijn leuk. thumbsup
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door BlackFox » wo jul 04, 2012 8:44 am

    luigi1515 schreefColonmisschien nog sneller, mits het verkeer meezit en je voet wat zwaarder is :)


    :mrgreen:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » wo jul 04, 2012 10:08 am

    Zou leuk zijn Etiënne, ik zet je gewoon even OV erbij.


    01. Luigi1515 / Luuk Willems .................MG F MPI
    02. Andros ........................................MG TF MPI
    03. Tom ...........................................MG (T)F MPI
    04. Ad..............................................MG (T)F (ov)
    05. Benny..........................................Honda S2000 (ov)
    06. Etiënne........................................MG F MPI
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door ttdesign6 » wo jul 04, 2012 2:27 pm

    Ik heb er zin in 8)

    Hoe zit het met de politie, heeft die ook een zware voet? :wink:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » wo jul 04, 2012 6:21 pm

    De politie rijdt voorop gevolgd door de motoren. Daarna volgen de cabrio´s. Achterin wordt er harder gereden dan voorin, omdat je vaak weer even moet aansluiten, en dan kun je hem wel laten gaan. Ik moet zeggen dat ik vorig jaar met regelmaat flink heb kunnen doorrijden, al is dat niet het doel van deze tocht :devil-( Ik had zelf de route uitgezet, dus ik wist waar iedereen langskwam. Ik ben dan ook een paar keer uit de stoet gegaan om zo via binnenwegen op een bepaald punt uit te komen om daar video-opname te maken. Dan gaat het natuurlijk nog wel een stukje harder, maar 'safety first (fast)' he :wink:
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door Andros » wo jul 04, 2012 6:28 pm

    Zo, twee uurtjes vrij geregeld op m'n werk, ik kan om 15.00 vertrekken in Breda dan ben ik ruim op tijd in Vlodrop. Zet die prijs maar vast klaar ^^
    De nachtspotter!
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door luigi1515 » zo jul 08, 2012 8:39 pm

    Mooi!
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: KVW motor- en cabriotocht 2012 - 2 augustus

    door adaerts » wo jul 11, 2012 5:57 pm

    hoi Luigi, je mag ov bij mij weg halen. ik ga mee en heb dit evenement ook op mijn facebook gezet.

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten