Ja, zaterdag moet ik naar Hasselt.
Het lijkt mij het beste om gewoon bij mij thuis te verzamelen. Ik woon niet ver van de snelweg richting Epen e.d. en er is langs de snelweg geen parkeerplaats of zo waar we kunnen afspreken op dat stuk.
Adres:
Provincialeweg Zuid 47
6438BB Oirsbeek
Tijd:
Rond een uur of 12.00u - 13.00u?
Jij en Andros moeten even rijden dus als er een ander voorstel is, laat het even weten. Vanuit mij is het een 20 minuten rijden naar de omgeving van bestemming.
@Ad, jammer dat je niet mee kunt, ik hoop dat je er de volgende keer wel bij kan zijn

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman