BUTTON_TOPIC_LOCKED 192 berichten
Kempenrit 2005
  • Avatar gebruiker
    Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

    door Coen » do jul 14, 2005 2:58 pm

    Luc schreefColon
    Wat kost tanken in België?


    dat treft, het antwoord op deze vraag stond deze week in de Belgische kranten...

    ga zitten en lees het hier rustig na



    Hmm...Of gaat de Kempenrit ineens langs Luxemburg? ;) (Wat kost daar eigenlijk de benzine? Nog onder een euro?
    Lotus Elise S2 111s
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

    door John » vr jul 15, 2005 12:07 am

    De prijzen mogen hier in België dan procentueel meer gestegen zijn, het blijft hier altijd nog goedkoper dan in Nederland. Ik betaal hier voor 1 litertje euro-loodvrij nu ca. €1,28
    Da's altijd nog minimaal 8-9 cent goedkoper dan in NL (althans de pompen waar ik in NL regelmatig voorbij :wink: rij).
    Als voorbeeldje: in de week van 50-jaar MGcc betaalde ik hier de maandag bij vertrek €1,23 en in NL heb ik 1 dag later €1,32 betaald (toen moest ik er wel een keer stoppen :wink:). De echt goedkope pompstations (esso express) zijn meestal nog 3 cent goedkoper.

    Prijsaanpassingen worden altijd enkele dagen later doorgevoerd. Heeft als voordeel dat je hier ca. 3-4 dagen op voorhand weet dat de prijs gaat stijgen, maar je moet natuurlijk ook weer wachten op de daling.

    Begin dit jaar betaalde ik overigens €0,99/liter, feit is dus dat het procentueel enorm gestegen is (zie artikel waar Luc naar verwijst). Volgens mij komt dat omdat de prijs hier sindsdien absoluut gezien steeds evenveel gestegen is als in NL (dus daar met 0,02 dan hier ook) dat was in eerdere jaren niet zo.
    Iemand een idee of Verhofstadt dat op z'n geweten heeft ? Die kondigde eind vorig jaar immers aan dat de accijnzen op brandstoffen verhoogd zouden worden bij een prijsstijging vanuit de markt.
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » zo jul 17, 2005 2:05 pm

    We Hebben wat geregeld:

    Kempenrit: here we come!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » wo jul 20, 2005 7:43 pm

    Geweldig Kasper!
    Kom je ook vrijdag al naar Mechelen?
    Heb trouwens erg mooie foto's van Adrian gekregen!
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

    door Kasper » wo jul 20, 2005 9:37 pm

    Sorry,

    Kom eerder die week uit Napels terug, heb een tweetal feestjes op zaterdagavond waarvan ik er al een moet later voor wat het is, we hebben onze kleine nichtjes belooft om die dag samen op stap te gaan. Een gewone zaterdag dus!
    Helaas ons zie je pas op zondagochtend verschijnen.

    Foto's van de hele week: Plenty!
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo aug 03, 2005 1:13 pm

    Ik ben nog nooit naar een MG of ander auto gerelateerde bijeenkomst geweest en weet dus niet zo goed wat ik me er bij moet voorstellen, heb naar de Kampenrit link gekeken maar kan het er niet duidelijk uit halen.
    De rit zelf, is dit een race of kan je ook gewoon mee doen om te genieten van de rit?
    Wat voor activiteiten zijn er nog naast de rit? Eet en drink tentjes, verkoop van nieuwe en\of tweede hands onderdelen?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo aug 03, 2005 1:21 pm

    Hoi Bruce,

    De Kempenrit is in eerste plaats een gezellig samenzijn van een massa MG-enthousiastelingen onder elkaar. In de 2de plaats en heel leuke rit die je individueel of in groep rijdt. Het is de bedoeling van de rit te genieten, af en toe te stoppen om de dorstigen te laven :wink: en ZEKER NIET te racen. Het blijft per slot van rekening de openbare weg.

    Bij aankomst kan je lekker eten in de Pergola, en zullen er een aantal kraampjes zijn met MG-toebehoren. Dit laatste is trouwens nieuw.
    Ook MG-SP zal er met een standje staan. :wink:

    Tot dan !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo aug 03, 2005 1:33 pm

    Aa, ok,

    Ik ga het thuis eens voorstellen...
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 5:19 pm

    Is het inschrijven is alleen bedoelt om te kunnen schatten hoeveel mensen er komen of is dit ook verplicht?
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » wo aug 03, 2005 6:30 pm

    Alleen om een schatting te kunnen maken, en het maakt het inschrijven op de dag zelf vlotter.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » wo aug 03, 2005 11:27 pm

    Okay, dan zal ik ons even inschrijven :)
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » wo aug 10, 2005 1:17 am

    Bruce schreefColonAa, ok,

    Ik ga het thuis eens voorstellen...


    We kunnen op de dag wel afspreken om tegelijk op te rijden. Naar alle waarschijnlijkheid rijd ik weg vanuit Hazerswoude Dorp... Johan zit ook al in de buurt (Alphen). Pikken we Thomas op bij Barendrecht, Sander bij Rozendaal...
    Hebben we het anders nog wel over.
    Kempenrit is in ieder geval een aanrader. Mijn vriendin is niet zo'n auto-meet'ster, en zelfs zij vindt het geweldig :wink: !
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » wo aug 10, 2005 1:41 am

    Moet nog ff afwachten of ik Zondagavond moet werken. Als dat wel zo is gaan we al op Zaterdag die kant op, maar dat weet ik pas de Vrijdag ervoor.

    Ik weet dan nog niet waar we overnachten, misschien in Mechelen, misschien in Diest.

    Als ik Zondagavond vrij ben wil ik Zondagochtend gaan rijden.

    Gaan we het binnenkort verder over hebben.

    Johan

    ps, blijven er dit keer 's avonds wat meer eten.
  • johnnl
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON wo jun 01, 2005 1:22 pm
    WoonplaatsCOLON W8 London UK

    door johnnl » wo aug 10, 2005 8:36 am

    Ik was van plan om 's-ochtends vroeg te gaan rijden op zondag uit midden Nederland. Misschien dat ik aansluit bij jullie
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » wo aug 10, 2005 8:40 am

    Gek he,
    Ook mijn vriendin is geen auto-meet’ster..
    Ze denkt dat ik gek ben als ik het heb over een ander uitlaatje of een nieuw setje koplampen.
    Maar zodra er een beetje zon is, is ze niet te beroerd om de F (bijna) onder mijn kont uit te jatten.

    Ze heeft niet echt zin, maar ik ga iets meer aandringen.. Hou jullie op de hoogte.
    Ghost, lijkt me een erg leuk idee om samen te rijden..
BUTTON_TOPIC_LOCKED 192 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten