Ik weet wel dat er een cafetaria is in de buurt van het schachtplein
Ik hoop alleen dat er niks te doen gaat zijn met die feestdag...











ttdesign6 schreefColonDon't drink 'n drive. Volledig mee eens!







Alleen helaas een parkeerschade rijker Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.