Super bedankt voor jullie inzet! De MG rijders hebben zich echt zeer netjes gedragen. Natuurlijk was er zoals altijd een gezonde competitie tussen MR2 rijders en MG rijders, die elkaar te proberen overtuigen welke auto's ze moeten rijden...

Zelfs de kinderen konden niet kiezen, want beide modellen zaten kinderen, die niet meer uit de auto wilden.
De MG's zagen er zeer netjes en goed gepoetst uit (en dat zegt een MR2 rijder).
Wij zien jullie graag terug in 2012!
Hieronder staan een paar dingen voor de bestuurders en voor de geintereseerden.
Dvd
Er wordt op het moment een dvd samengesteld. Dit zal even tijd in beslag nemen om alles te bewerken.
Kinderen/auto's
Bij deze tour zal er altijd meer auto's dan kinderen zijn, al worden de verhoudingen iets aangepast. Dit doen wij om de kinderen een keuze te kunnen laten maken.
Tips
Wij nemen verder alle tips natuurlijk mee in cars4kika 2012. Mocht iemand nog meer tips hebben laat dit ons per mail/privébericht even weten, zodat we dit overzichtelijk kunnen houden.
Christiaan
Mede-organisator cars4kika