We zitten dan net heerlijk in het zonnige
Greetz en have fun,
Geert-Jan en Wendy
Thorn











D.B.C. schreefColonIk ga zeker een kijkje nemen als ik vrij ben, gelukkig ken ik de Expo hallen wel ondanks ik z'n 5 maal per jaar er te vinden ben


Bruno schreefColonHeb ik het goed, dat er dus geen tafeltje is voorzien dit jaar, waar we flyers en zo kwijt kunnen, en waar de mgf.be'ers elkaar kunnen treffen ?



Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.