Er zijn nog plekken over dus het is je laatste kans om mee te gaan.
De start is op het media park in Hilversum en zal door de vila wijken van het Gooi gaan. Tussen de middag gaan we heerlijk lunchen bij de Tafelberg. Een prima locatie op de hei waar als het mooi weer is het terras klaar staat. Daarna zal de rit verder gaan en komt er een foto shoot bij een echt kasteel. Toch een setting waar een F/TF op de foto moet staan. En tot slot rijden we naar Zonnestraal in Hilversum waar het einde van de rit is. Daar is ook de mogelijkheid om een heerlijke BBQ mee te doen in de tuinen van Zonnestraal.
Kosten voor de rit zijn
€ 0,00. Wat krijg je voor dit enorme hoge bedrag.

Een te gekke rit met een paar leuke aandenken.
Wie gaan er mee op 9 Mei:
1. Rick
2. Stefke
3. Bruno
4. Kevin
5. Erwin & Aline
6. Ghostrider
7. Ivan en Liesbet
8. Bruce
9. Paul van R
10. SmodMog (& Ronald MG TF OV)
11. Kasper
12. Superboer
13. Jero
14. DirkjeS1
15. Arjan
16. Daphne & Hajo, thuis wedstijd kunnen niet achter blijven!!
17. JohanQ
18. Geert-Jan
19. Natascha en Pascal met F van Remco.
20. Sjel en Rob
21. Hans en Rosa
22. Wim& Nathalie Kion
23. Rob en Elena
24. Thomas en Desiree
25. Leonie (collega Remco) met een MG B (OV)
26. Tante van Leonie met een MG B OV
27. ...
Na de rit word er een BBQ georganiseerd op het schitterende landgoed zonnestraal...
Eters:
1. Bruce
2. Remco, Natascha & Pascal zeker en
3. Rick
4. Erwin & Aline
5. Daphne & Hajo
6. Geert-Jan en Wendy
7. Sjel en Rob
8. Paul van R
9. Bruno (ov)
10.Rob en Elena
11. Leonie met tante=>ov
12. ...