Sander schreefColonDiegene die zijn snelheid met sneeuw/regen niet aanpast rijd onverantwoordelijk, diegene die 30 rijd bij sneeuw is alleen irritant...
Dus rekening houden met anderen, op tijd vertrekken en je niet irriteren is de beste methode om de winter door te komen(en ja ik vloek ook wel eens op de slakken voor me bij het eerste spatje regen of vlokje sneeuw
)
Helemaal mee eens! want naast de slakken, zijn er ook nog genoeg mensen die na de eerste sneeuw dagen, gewoon dachten dat het allemaal wel weer zou gaan en die rijden de auto dan vaak gewoon plat. Eigen schuld dikke bult zullen we dan maar zeggen, maar anderen kunnen er ook in woorden meegenomen.....







