

em-gee-efke schreefColonIk denk niet dat hier veel gepoetst zal worden aan de F

Luc schreefColonVergeet jezelf niet deftig ondr handen te nemen. Met al dat gekuis in deze hitte zal zweet je niet vreemd zijn neem ik aan


Bruce schreefColonNem58 schreefColonIk neem aan dat je wel je rijbewijs hebt? .
in mijn herinnering had hij die nog niet..

Lesheep schreefColonWord die lijst wel bijgehouden wie er betaald heeft bij die kemperit ik heb via internet zaterdag betaald en het is nu nog niet aangepast dat ik betaald heb?


Rick schreefColonDe opkomst ziet er veelbelovend uit. Hoeveel wagens waren er vorig jaar? Iets van 115?


PieterV schreefColon:? Ik sta zowel als belg als nederlander geregistreerd voor de kempenrit, rara......
het grappige is dat de de belgische versie van mij betaald heeft en de nederlandse niet...het vooroordeel![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.