BUTTON_POST_REPLY 188 berichten
4de Midzomertour 27 Juni 2010
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jun 26, 2010 11:55 am

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton + 1x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Andros + 1x buffet
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Peter Rochette + 2x buffet
    42. Leo Peeters
    43. Willem Schuurmans + 2x buffet
    44. Ivo De Kegel + 2x buffet
    45. Karel Bertels
    46.Christoph Vaningelgem
    47. ...... Aléalé + stralend weer Wink
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » za jun 26, 2010 7:19 pm

    M'n karretje is gepoetst, volgetankt en klaar om te gaan (met dank aan St. Bruno... :wink: )...de drang om nu al te vertrekken is groot....
    't Was zeker niet makkelijk om de TF te overtuigen om nog 1 nachtje te slapen.... :lol:
    Tot morgen dudes...en dudettes....

    Btw, mijn 1000 ste post is een feit!!! :dancing))

    Afbeelding
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » za jun 26, 2010 9:11 pm

    Die van mij is ook gewassen voor morgen :D

    Hoop wel dat er geen buitje is deze avond want hij staat buiten voor de nacht :roll:
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » za jun 26, 2010 10:01 pm

    ... verdorie al die gepoetste auto s. Vandaag ipv het geplande 1 a 2 uurtjes werk, zowat de hele dag bezig geweest. Het enige non-work related item vandaag was een douche, 2 kleine brackets van de claxons van de BRG gespoten en nu bij familie met een Orval . . . Morgen verschijnt er dus een stoffige nightfire red op de afspraak.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za jun 26, 2010 10:02 pm

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton + 1x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Andros + 1x buffet
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Christoph Vaningelgem
    42. Leo Peeters
    43. Willem Schuurmans + 2x buffet
    44. Ivo De Kegel + 2x buffet
    45. Karel Bertels
    46.
    47. ...... Aléalé + stralend weer Wink


    Peter Rochette stond er dubbel op.
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    door Rick » za jun 26, 2010 10:02 pm

    Iedereen heel veel plezier morgen, maak er een mooie dag van!
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » za jun 26, 2010 10:37 pm

    Ook hier staat een gewassen F klaar, morgen nog even gaan tanken en we zijn klaar om te gaan 8)
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » zo jun 27, 2010 12:30 am

    Gelukkig, ben niet de enige die em niet helemaal tiptop heeft. Vandaag weer de hele dag bezig geweest met speakers en versterker. Alles zit erin, alle kabels getrokken, me lijf helemaal kapot gesneden aan de T-bar en nog doet die meuk het niet ><. Nja, binnenkort een andere headunit bestellen dan standaard Lidl kreng, probleem lijkt daarin te zitten.

    TF rond 23.30 nog even snel gewassen, grote Meguiar's waxbeurt komt volgend weekend wel als ik nieuwe headunit heb. Wordt morgen toch wel vuil met dat ziek hete weer. Tot in Walshoutem :)
    De nachtspotter!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » zo jun 27, 2010 7:54 am

    8 u ...met een kop koffie op mijn terras. Lastige vraag.....

    a; ga ik een half uurtje lopen
    b; geniet ik verder van mijn koffie
    c; geef ik de F nog snel een handwasje
    d; parkeer ik hem naast de Nightfire Red van Erik in het rijtje der stofferigen...

    zoveel vragen zo vroeg op de dag pfffff

    in elk geval, tot straks
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » zo jun 27, 2010 8:57 am

    Wij staan nu op Hazeldonk en komen volgens de TomTom 10:20 aan, hopelijk zijn er dan nog wat MGF.be-ers!
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    door em-gee-efke » zo jun 27, 2010 9:08 am

    Vannacht thuis gekomen van vakantie. Wij sluiten vanmiddag aan bij het buffet. Geen idee of de astra nog gewassen geraakt :(

    Tot seffes....
    MGF Co-pilote
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » zo jun 27, 2010 10:42 am

    hey
    Het zal niks worden voor mij, gisteren naar een vatje geweest en heb ne megakater.
    Veel plezier he mannen.
    Mrcarribean

    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

    door Wiellem » zo jun 27, 2010 7:11 pm

    Weer thuis, was een geweldige rit complimenten voor de organisatie :D

    Afbeelding
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    door BlackFox » zo jun 27, 2010 7:31 pm

    Ook reeds thuis van een zalige rit!

    Ik heb enkel de namiddagrit kunnen meedoen en kort na de tussenstop zijn we ook nog eens hopeloos verloren gereden... jammer genoeg met 4 ongelukkigen achter mij :oops:

    Na wat rondrijden vonden we de weg helemaal niet meer en zijn we maar terug richting Walshoutem gereden, maar op zich was die weg zo slecht nog niet (op enkele km Waalse wegen na :lol: )

    Bij de aankomst in Walshoutem moest ik wel meteen terug naar huis, zodat mijn copiloot nog op tijd op zijn verplichtingen was :) Jammer genoeg bij het wegrijden daar ook nog met de bumper tegen de grond gezeten :lol:


    Wel een zeer toffe rit en een top organisatie! ;)
    De wegen wat we hebben gedaan waren alvast prachtig :mrgreen:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » zo jun 27, 2010 8:50 pm

    Nog niet thuis, maar zo goed als . . .

    Zeer leuke dag gehad: we weten dat de Midzomertour kwaliteit levert, en dat was zeker weer het geval. Hoedje af voor de organisatie.
    Memorabel moment: een tegemoet komende Ferrari Modena trekt zijn lichten op en we rijden met 5 MGs het straatje voorbij :-)
BUTTON_POST_REPLY 188 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten