


Bruno schreefColonIk heb met Steven afgesproken om 8u15 op de carpool parking te Kontich.
Indien er nog personen zijn die mee willen, gelieve dat dan hier te melden.
...en t'zal met de F zijn, niet met de ZT-T.


Lesheep schreefColonHelaas moet ik verstek laten gaan zag een lesauto van rechts over het hoofd met resultaat dat mijn rechter kant nu in elkaar zit en mijn lamp motorkap en zijscherm flink beschadigd zijn.
bruno als het goed is gaat mijn broer wel op de motor ernaar toe ivm dat busje wat ik bij jou besteld heb en meschien kom ik in de loop van de dag nog even kijken als ik uit mijn plaatselijke dip ben gekomen na dit ongeluk en deze schade



Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.