Bruce schreefColonwe zouden kunnen afspreken waar we de vorige keer hebben gelunched, ik weet alleen niet meer hoe dat heet, iemand een idee?
Wij moeten zo rond die tijd toch ook een hapje eten..
Volgens mij is dat bij exit 8 van de M20. Zie zo de tafeltjes voor het restaurant nog staan via google earth. En kan nog exact aanwijzen waar m'n F toen heeft gestaan. Ik kan alleen de naam van het Restaurant niet lezen
Zoiets van
51gr 16 min 00.82 N
0gr 36min 51.99 O
Veel PLEZIER







