BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
MG Midzomertour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » vr jun 29, 2007 6:34 pm

    Ik heb liever dat de drivers thuis blijven en enkel hun vrouwen sturen... :lol:
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » vr jun 29, 2007 7:13 pm

    MGF/TF

    1-Bruno
    2-Ivan
    3-Aline
    4-Lucas
    5-Julien
    6-Pieter
    7-Luc
    8-Bruce & Helga
    9-Kasper & Marion
    10-Leo & Rit
    11-Arjan en zusje (Britt)
    12-Paul van R
    13-Roland S
    14-Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    15-Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    16-Maurice Gijsens Mgb of Mgf (Mgclub Limburg)


    Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE ?

    MGB

    17-Geert Nijs Mgb (Mgclub Limburg)
    18-Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    19-Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    20-Marc Bruynseels Mgb
    21-Francois Vanderspinnen Mgb (Mgclub Limburg)
    22-Fernand Snyckers Mgb (Mgclub Limburg)


    MGA

    23-Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    24-André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    25-Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    26-Gerard Schoofs Mg A of B (Mgclub Limburg)

    Andere

    27-Paul (TVR)
    28-MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    29-Rene Bams mg Escort (Mgclub Limburg)
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » za jun 30, 2007 9:11 am

    misschien hier nog eens kort samengevat de details voor morgen vermelden..... ik ben een beetje te lui om door alle pagina's te scrollen op zoek naar :oops:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » za jun 30, 2007 9:14 am

    Luc schreefColonmisschien hier nog eens kort samengevat de details voor morgen vermelden..... ik ben een beetje te lui om door alle pagina's te scrollen op zoek naar :oops:


    Morgen rond 9:30 verzamelen in Pact 24.. is het droog gaan we rijden, is het nat gaan we Bieren..

    toch??
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » za jun 30, 2007 11:02 am

    jow


    ik ga met mijne groene mg metro(de zagerij) moeten komen want mijn turboke werkt tegen. :x :x :x
    see you all there

    mg metro en man
    :lol: :lol: :lol:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za jun 30, 2007 11:05 am

    Paul rijdt laatst, wegens geuroverlast van de zagerij :lol:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za jun 30, 2007 11:10 am

    Bruno schreefColonPaul rijdt laatst, wegens geuroverlast van de zagerij :lol:


    De damp uit de Vulcano VVC moet je ook van houden hoor ;)

    (Daar dragen overigens zowel bestuurder al het blok aan bij :P)
    Building >200BHP K-series
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za jun 30, 2007 11:25 am

    Tja, dat heb je als je er altijd achter moet rijden en er niet voorbij geraakt. :wink:
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » za jun 30, 2007 12:04 pm

    Ok, ingeschreven..de ZR zal er zijn...tot morgen!! :wink:
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za jun 30, 2007 12:08 pm

    :thumbsup:

    MGF/TF

    1-Bruno
    2-Ivan
    3-Aline
    4-Lucas
    5-Julien
    6-Pieter
    7-Luc
    8-Bruce & Helga
    9-Kasper & Marion
    10-Leo & Rit
    11-Arjan en zusje (Britt)
    12-Paul van R
    13-Roland S
    14-Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    15-Martine Vandebroek Mgf (Mgclub Limburg)
    16-Maurice Gijsens Mgb of Mgf (Mgclub Limburg)


    Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE ?

    MGB

    17-Geert Nijs Mgb (Mgclub Limburg)
    18-Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    19-Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    20-Marc Bruynseels Mgb
    21-Francois Vanderspinnen Mgb (Mgclub Limburg)
    22-Fernand Snyckers Mgb (Mgclub Limburg)


    MGA

    23-Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    24-André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    25-Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    26-Gerard Schoofs Mg A of B (Mgclub Limburg)

    Andere

    27-Paul (TVR)
    28-MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    29-Rene Bams mg Escort (Mgclub Limburg)
    30-MG-ZR (MG-ZR)
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jun 30, 2007 4:28 pm

    SAMENVATTING
    Samenkomst : 9u30 brasserie Pact 24 (afrit 24 E314 Lummen/Leuven)
    Inschrijvingsgeld : 3 euro (gepast a.u.b.) : je ontvangt een roadbook en een kleine attentie
    Vertrek : tenlaatste 10u30

    Middagstop : vrij te bepalen maar het Martenshof te Mettekoven is een rustig gelegen brasserie ; het chateau de la Motte (in de omgeving van het Martenshof) is jammer genoeg NIET beschikbaar (volzet)

    Aankomst : te Rosmeer in de brasserie Ons Gedacht (voorzien rond 16u)http://www.onsgedacht.be
    Deze brasserie beschikt over een ruim voldoende parking en is gelegen in een heel rustig dorpje.
    We kunnen dus helaas NIET in Alden Biesen (afgesloten wegens de landbouwfeesten)

    Totale afstand van de rit : ongeveer 120 km rustige landelijke wegen.

    Naast het roadbook hebben we tevens voor iedere deelnemer een copy van het traject in landkaart gebracht ; handig bij onvoorziene wegomleggingen of andere gebeurtenissen om terug aan te sluiten op de juiste route.

    Namens Aline, Ivan, Julien en mezelf wensen we jullie veel MG rijgenot.
    Laten we hopen dat de weergoden ons gunstig gezind zijn.
    Tot morgen..............
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jun 30, 2007 4:32 pm

    Luc schreefColonmisschien hier nog eens kort samengevat de details voor morgen vermelden..... ik ben een beetje te lui om door alle pagina's te scrollen op zoek naar :oops:


    Bij deze heb ik mijn luiheid ff in de kast gezet..........
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » za jun 30, 2007 5:42 pm

    hello

    even een klein detail de zagerij is eruit er ligt nu een 1000cc in met 36,6 pk op de wielen zoals vorig jaar te zien was in goes op de rollen. :lol: :lol: :lol:

    dus mannnen geenen bang he hij rookt niet meer, ik denk dat hij nu minder olie verbruikt dan die volcano. :P :P :P

    grtz
    mg metro en man
    8) 8) 8) 8)
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » za jun 30, 2007 6:01 pm

    MG Metro-man schreefColonhello

    even een klein detail de zagerij is eruit er ligt nu een 1000cc in met 36,6 pk op de wielen zoals vorig jaar te zien was in goes op de rollen. :lol: :lol: :lol:

    dus mannnen geenen bang he hij rookt niet meer, ik denk dat hij nu minder olie verbruikt dan die volcano. :P :P :P

    grtz
    mg metro en man
    8) 8) 8) 8)


    Dat ziet er goe uit .... je mag morgen de "kop" trekken (voor de noorderburen : als eerste vertrekken en enkele leden op sleep nemen) :wink:
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » za jun 30, 2007 6:04 pm

    Dat ziet er goe uit .... je mag morgen de "kop" trekken (voor de noorderburen : als eerste vertrekken en enkele leden op sleep nemen)


    amai ik heb weer wa gezegd, dan word het een echt toeristisch tochtje met 1000 cckes voorop. :lol: :lol: :lol:

    grtz

    8) 8) 8)
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten