

Luc schreefColonmisschien hier nog eens kort samengevat de details voor morgen vermelden..... ik ben een beetje te lui om door alle pagina's te scrollen op zoek naar








MG Metro-man schreefColonhello
even een klein detail de zagerij is eruit er ligt nu een 1000cc in met 36,6 pk op de wielen zoals vorig jaar te zien was in goes op de rollen.![]()
![]()
![]()
dus mannnen geenen bang he hij rookt niet meer, ik denk dat hij nu minder olie verbruikt dan die volcano.![]()
![]()
![]()
grtz
mg metro en man
![]()
![]()
![]()

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.