Goede ontvangst, goed gestroomlijnd en vooral aangenaam gezelschap.
Minstens voor herhaling vatbaar en zekers een must voor diegenen die er vandaag niet bij konden zijn.
Enig minpuntje : mijn bankrekening is ff het noorden kwijt








Bruno schreefColonSterker nog, je hebt het meeste geld opgedaan, dat had ik nu net van jou niet verwacht zie![]()


Ivan (Vanio) schreefColonDa's wel weer op een zaterdag, dan kan je zelf wéér niet!
Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.