



Andros schreefColonVer, ver. Ga gewoon zaterdag vast naar Maastricht, regel daar een hotelletje en ga zaterdag lekker koningsdag vieren. Vrijmarkt afstruinen, bier zuipen, meezingen met artiesten overal, 's avonds lekker gaan maffen en zondag de rit rijden. Maak er een tof weekendje van









ttdesign6 schreefColonKlopt helemaal....Maps ... maak ik er een hele rit van ....

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.