


Carl schreefColonIk kom zoals afgesproken met de RHD, maar zie het niet echt zitten om slaap over ter slagen, dus ik vertrek pas rond de middag. (werk tot minstens 6.00 uur)
Zou er nog een mogelijkheid zijn om een beetje bij de groep te staan?




ttdesign6 schreefColonDie blazen we wel weg!
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.