BUTTON_POST_REPLY 188 berichten
4de Midzomertour 27 Juni 2010
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    door Andros » do jun 24, 2010 12:29 am

    Fok het, heb zondag toch niets te doen. Schrijf mij er maar bij. Als iemand mee wilt rijden vanaf dit kikkerlandje of de noorderkempen, let me know :)
    De nachtspotter!
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do jun 24, 2010 6:01 am

    Reeds een mooi deelnemerslijstje maar ..... waar zitten al onze noorderburen :wink:
    De zon is sowieso ingeschreven .... dus ....

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton en Kim + 2x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Bruce (OV)
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Peter Rochette + 2x buffet
    42. Leo Peeters
    43. Andros
    44...... Aléalé + stralend weer :wink:
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    door firefighter » do jun 24, 2010 8:53 am

    Wegens een overvol programma komende week, kunnen wij helaas zondag niet deelnemen aan de prachtige rit :(
    Ik wens jullie alle veel plezier en lees de reacties wel op het forum.


    Greetz

    Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    door jantje » do jun 24, 2010 10:37 am

    Tot onze spijt kunnen wij er ook niet bij zijn.
    Freddy komt misschien wel, maar sociale verplichtingen beletten onze deelname.

    Ik verneem dat het weer schitterend zal zijn, dus kan ik alleen maar jaloers zijn. :(

    in ieder geval veel rijplezier, en maak maar veel foto's (en vergeet ze niet te posten natuurlijk) :)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do jun 24, 2010 1:26 pm

    Sorry Jongens, ik ga het gewoon ook echt niet redden, jammer want ik had met dit schitterende weer gewoon echt graag mee willen rijden.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » do jun 24, 2010 1:31 pm

    Reeds een mooi deelnemerslijstje maar ..... waar zitten al onze noorderburen :wink:
    De zon is sowieso ingeschreven .... dus ....

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton en Kim + 2x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Andros + 1x buffet
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Peter Rochette + 2x buffet
    42. Leo Peeters
    43. ...... Aléalé + stralend weer :wink:
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » do jun 24, 2010 1:41 pm

    Bruce schreefColonSorry Jongens, ik ga het gewoon ook echt niet redden, jammer want ik had met dit schitterende weer gewoon echt graag mee willen rijden.


    Jammer....
    Een dvd zal er wel niet van komen, maar we zullen wel leuke plaatjes maken... :wink:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » do jun 24, 2010 2:38 pm

    Ook hier een welgemeende sorry, wij zullen echt wel aanwezig zijn. :lol:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 25, 2010 6:26 am

    Praktische mededeling :

    wij zouden het bijzonder waarderen indien iedere deelnemer zijn inschrijvingsgeld en/of lunchbuffetkosten met GEPAST GELD zou betalen...
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    door Arjan » vr jun 25, 2010 12:46 pm

    En een andere praktische mededeling:

    Gezien de zonnige weersvoorspelling kunnen we de voormiddag en namiddagrit dakloos rijden. Ook de rit naar het event en naar huis. Dus aangezien je de gehele dag met je koppie in het zonnetje zit, is insmeren met een hoge beschermingsfactor geen overbodige luxe :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • wimk
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 469
    GeregistreerdCOLON zo aug 02, 2009 1:19 pm

    door wimk » vr jun 25, 2010 2:12 pm

    Arjan schreefColonEn een andere praktische mededeling:
    Gezien de zonnige weersvoorspelling kunnen we de voormiddag en namiddagrit dakloos rijden. Ook de rit naar het event en naar huis. Dus aangezien je de gehele dag met je koppie in het zonnetje zit, is insmeren met een hoge beschermingsfactor geen overbodige luxe :wink:

    :thumbsup:

    Is standaard uitrusting 8) :lol: (Zonnebrand en petjes!)
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

    door Wiellem » vr jun 25, 2010 4:20 pm

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton en Kim + 2x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Andros + 1x buffet
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Peter Rochette + 2x buffet
    42. Leo Peeters
    43. Willem Schuurmans + 2x buffet
    44. ...... Aléalé + stralend weer Wink

    Dit jaar weer van de partij :)

    EDIT Inschrijven voor het buffet kon toch tot en met vrijdag dacht ik gelezen te hebben?
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » vr jun 25, 2010 5:20 pm

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton en Kim + 2x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Andros + 1x buffet
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Peter Rochette + 2x buffet
    42. Leo Peeters
    43. Willem Schuurmans + 2x buffet
    44. Ivo De Kegel + 2x buffet
    45. ...... Aléalé + stralend weer Wink

    Inschrijvingen lunchbuffet tot vrijdagavond mogelijk ... na vrijdagavond, dien ik contact te nemen met het Aulnenhof, maar ik had van de uitbater begrepen dat "meer-inschrijvingen" geen probleem is.
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » za jun 26, 2010 7:48 am

    1. Lucas en Danielle + 2x buffet
    2. Ivan en Liesbeth + 2x buffet
    3. Julien en Huguette + 2x buffet
    4. Frank (Knarf)
    5. Jager
    6. Ronald + 1x buffet
    7. Erwin en Aline + 2x buffet
    8. Arjan + 1x buffet
    9. JohanQ + 1x buffet
    10.Peter en Jarno + 2x buffet
    11.Remco
    12.Vangeel André + 1x buffet
    14.Albert
    15.SmodMog en Patricia + 2x buffet
    16.Bruno + 1x buffet
    17.Paul en Pascale (namiddag)
    18. Luc en Veerle + 2x buffet
    19. Elton en Kim + 2x buffet
    20. Jos en Nathalie + 2x buffet
    21. Mrcaribean (Paul)
    22. VOP + 2x buffet
    23. André Beckers + 2x buffet
    24. Annick Wauters + 2x buffet
    25. Toine Daamen
    26. Dani Swerts + 2x buffet
    27. Erik en Fran + 2x buffet
    28. Benny (OV)
    29. Eddy Vleugels + 2x buffet
    30. Eykens Carlo + 2x buffet
    31. Chris en Stefan + 2x buffet
    31. Andros + 1x buffet
    32. Bert
    33. Jos en Marie-Lou Laureyn
    34. Jaak en Bart Ghelen
    35. Roland
    36. Hauben Dominiek + 2x buffet
    37. Ivo en Christine Hendrikx
    38. Peter Rochette + 2 x buffet
    39. Jan Maris + 2 x buffet
    40. Jos Briers + 1 x buffet
    41. Peter Rochette + 2x buffet
    42. Leo Peeters
    43. Willem Schuurmans + 2x buffet
    44. Ivo De Kegel + 2x buffet
    45. Karel Bertels
    46.Christoph Vaningelgem
    47. ...... Aléalé + stralend weer Wink

    Inschrijvingen lunchbuffet tot vrijdagavond mogelijk ... na vrijdagavond, dien ik contact te nemen met het Aulnenhof, maar ik had van de uitbater begrepen dat "meer-inschrijvingen" geen probleem is.
  • Avatar gebruiker
    JohanQ
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 61
    GeregistreerdCOLON di sep 22, 2009 9:55 pm
    WoonplaatsCOLON Eindhoven

    Afspreken rond Eindhoven

    door JohanQ » za jun 26, 2010 10:34 am

    Zijn er nog personen die langs Eindhoven komen omdan ergens af te spreken om gezamelijk naar Belgie te rijden.

    JohanQ
BUTTON_POST_REPLY 188 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten