


Arjan schreefColonHet is niet zo dat ik jullie op andere gedachten wil brengen, (in tegendeel) maar het gaat nog gezellig worden op de Nederlandse snelwegen: concert at sea in Zeeland, motoren naar de
TT Assen, zonnig weer aan de kust en muziekliefhebbers kunnen hun hartje ophalen tijdens parkpop (gratis toegang) in Den Haag. Dus op tijd de deur uit!


Heinrich schreefColonWe hebben reede een reservering geplaatst bij Chalet royal op het wilhelminaplein.
Wij kennen beide de stad niet, geeft ons een goede gelegenheid om de stad eens te leren kennen.

Kasper schreefColonHeinrich schreefColonWe hebben reede een reservering geplaatst bij Chalet royal op het wilhelminaplein.
Wij kennen beide de stad niet, geeft ons een goede gelegenheid om de stad eens te leren kennen.
En jullie verwachten dan op tijd in Waalwijk te zijn?![]()
Veel plezier, 's-Hertogenbosch kan heel gezellig zijn! Vanaf Chalet is het wel even lopen naar de markt (Vughterstraat doorlopen) of de Parade (bij de St Jan) Gezellige terrasjes en cafeetjes te over.



Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.