door Bruce » ma nov 10, 2008 10:13 am
Beste Dyno-ers,
Met iets minder dan twee weken te gaan wordt het zo langzamerhand tijd om de luchtfilters schoon te maken, banden op spanning te brengen, goeie brandstof te tanken, flush door de brandstof te mengen en de radiator schoon te maken.
De volgorde op de lijst is ook de volgorde die we hanteren op de bank, probeer op tijd te komen (we beginnen om 09:00 uur) en zoals eerder vermeld wordt er verwacht dat we allemaal een beetje helpen om snel op te bouwen en af te bouwen. Kosten zijn 35 euro per auto, wij stellen het erg op prijs als je dat contant gepast zou willen meenemen, dat scheelt weer een hoop tijd.
Nadien gaan we iets drinken en een Hapje eten in het (forum) Clubhuis, heb je zin om mee te eten laat het hier dan even weten,
Mocht je vragen hebben laat het ons weten…
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping