door em-gee-efke » ma sep 08, 2008 10:25 pm
ik probeer altijd een zo volledig mogelijk beeld weer te geven van de rit, maar dit is lang niet de hele route!!! Op sommige stukken heb ik geen foto's kunnen trekken omdat het regende en we toen met de kap dicht reden