BUTTON_TOPIC_LOCKED 123 berichten
Registerrit op 26 September
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » vr okt 01, 2004 9:38 pm

    Moest ge zo hard stampen om ons bij te houden???? :lol: :lol:
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » ma okt 04, 2004 11:23 pm

    Heb nog gekeken vanuit de lucht, maar was druk bezig met sturen!
    Zag wel ergens een paar F-jes met zeer hoge snelheid onder mij door flitsen.... met zwaailichten erachteraan, maar dat waren jullie natuurlijk niet! Verder nix anders gezien dan heel veel madurodam :wink: ! Was wel toppie weer iig! Mijn instructeur kon ook niet mee trouwens met z'n Midget. Volgend jaar verzetten we dus gewoon het vliegen :D .
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Daphne
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 208
    GeregistreerdCOLON do aug 26, 2004 9:11 pm
    WoonplaatsCOLON Almere (NL)

    door Daphne » vr okt 08, 2004 8:16 pm

    Laatste nieuws :!:
    In het MG-nieuws van de MGCC Holland vinden jullie een uitgebreid verslag van de Kempenrit en de Gooi-en Fecht rit!
    Op de voorpagina de prachtige rode F van Dambuster Dave Morris. :D
    Totaal 2 pagina's in kleur incl. 11 plaatjes!!
    Extra kopietjes van dit blad aan te vragen bij ondergetekende!!
BUTTON_TOPIC_LOCKED 123 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2 en 0 gasten