Ik hoopte op 40 deelnemers. Met goed weer zou dat niet veel mogen schelen denk ik.




.:bert:. schreefColonWeer ene minder, ik ga passen voor zondag
Als er een road-book voor mij voorzien was, let me know. Die kosten betaal ik terug.

Kasper schreefColon(Het begint bij ons mode te worden om naast de klassieke MG ook een F te hebben) Dus meer en meer kans dat er liefhebbers zijn om hun F uit te laten

Bruno schreefColonKasper schreefColon(Het begint bij ons mode te worden om naast de klassieke MG ook een F te hebben) Dus meer en meer kans dat er liefhebbers zijn om hun F uit te laten
Andere wagens zijn ook welkom veronderrstel ik. Hoe meer zielen ....


?

?

Bruno schreefColonOpnieuw !
Andere Roadsters zijn ook welkom, hoe meer zielen !!![]()
P.S. : De definitie van Roadster staat hier : http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopic.php?t=4616

?

Bruno schreefColonok, ik pas, de Zafira is ook goed Erik![]()
![]()
Iets anders : Ik zoek iemand die zondag een fotoreportage kan maken op vraag van onze sponsor Meguiars.
Wie oh wie ?


MG/ZR schreefColonVraagsken...is een MG/ZR ook welkom?
En om helemaal af te gaan...wij hebben helemaal geen ervaring op dit gebied, alhoewel nen bolleke -pijl wel bekend in de oren klinktdus, schrijven we desgevallend in op de website, of kan dat ook nog gebeuren ter plaatse...weet pas ten vroegste vanavond (vrijdag 29/06)of we eventueel mee kunnen.
Alvast mercikes....

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.