Rob schreefColonEn ook nog schade aan de auto van Benny?
Helaas wel.
Had voorgesteld aan Bruno dat hij eens met de S2000 mocht rijden om het gevoel te ervaren, hij stelde toen voor dat we ineens van sleutels zouden wisselen en dat we een deel van de rit met elkaars auto zouden doen. Bruno dus in mijne, ik in de zijne.
Unieke kans voor mij ook, aangezien ik altijd al eens heb willen weten hoeveel extremer Bruno's F is in vergelijking met andere.
Zo gezegd zo gedaan en het duurde niet lang voor Bruno met een smile in mijn auto zat en ik met een smile in zijne.
Vervolgens hebben we elkaars auto goed kunnen vergelijken, totdat op de autostrade Bruno mij eens wou achterlaten door terug te schakelen en in het juiste toerentalgebied te komen. Nog voor hij dat kon doen liep het echter blijkbaar helemaal mis en hoor ik naast mij mijn eigen auto veel te hoog in toeren schieten gevolgd door een geratel van jewelste

Pechstrook op en kijken wat er mis was, maar de motor wou niet meer aanslaan.
Besloten om de auto dan maar tot bij mij thuis te slepen en de volgende dag naar de garage te brengen met Bruno's trailer.
Dankzij Bruno, Tom en zijn neven heelhuids thuisgeraakt met de auto. Weliswaar met een serieus slecht gevoel (en niet alleen bij mij uiteraard).
Bruno heeft dan samen met mij de volgende dag de auto bij de garage afgezet en daar staat 'ie nu te wachten voor herstelling. Schade viel op het eerste zicht al bij al mee, maar het kostenplaatje zal hoe dan ook niet zo geweldig meevallen.
In ieder geval heeft Bruno me nu al zeer goed bijgestaan in het hele gebeuren en heeft hij ook heel wat van zijn eigen tijd opgeofferd om me te helpen.
De auto wordt hoe dan ook hersteld en we geraken er vast wel uit.
Tot overmaat van ramp echter, was ik de dag na de rondrit dus noodgedwongen met de MG onderweg en werd ik geflitst aan 120 waar je 70 mag

Hopelijk ga ik hiermee nog wat geluk hebben met de tellerafwijking van de MG en ga ik net niet mijn rijbewijs kwijt zijn...