Sander, ik heb hier o.a. nog een ICON, waar je je hoofd eens zou moeten over breken...
edit : project aangemaakt ! klik





Kasper schreefColonVijverlaan in Waalwijk.
Vanaf de A59, richting Kaatsheuvel (Efteling) rijden, stoplichten links en dan alsmaar de weg volgen......
(Kijk even op het plaatje een eindje terug in deze posting, mocht je erin slagen vroeg te zijn)
Tot zondag!

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.