

Moderators schreefColonOndanks de lagere opkomst, met name door het weer, was het toch weer een geslaagde dag!




Bruno schreefColon... de snoepjes van (Kasper?)...

en de tassenset van Remco
, natuurlijk ook nog wat spullen opgehaald bij Brown & Gammons.




Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.