BUTTON_POST_REPLY 114 berichten
Snertrit 15 nov (info/update p4)
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » ma nov 16, 2009 9:31 pm

    Ronald MG TF schreefColonEnkel jammer van het " incidentje"... :( ......"

    ????? Wat is er gebeurd?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    ja heel jammer

    door mgf_stefke » ma nov 16, 2009 10:51 pm

    Carl schreefColon
    Ronald MG TF schreefColonEnkel jammer van het " incidentje"... :( ......"

    ????? Wat is er gebeurd?


    Ja heel jammer mijn ongevalletje. :?
    Toen ik stil stond te wachten om te vertrekken en de mg'f voor mij stond ook nog stil.
    Was sundayonline perongeluk vooruit gereden met zijn opel astra
    tege mijn mg'f achterkant aan bestuurderskant:
    achterflank,bumper ,achterlicht vooral
    carrosseriewerk schade.
    Maar toch spijtig de schade aan onze wagens,
    voor beide kanten was het zonde zowel de Astra van Micheal,
    als mijne Mg'f.ondanks de pech.
    Mag het ook gezegd worden aan Aline en Erwin
    het was een ontzettend mooie rit die jullie hebben georganiseerd
    herhaal vatbaar de rit nochtans :wink:
    maar als het gemaakt is gaat mijn mgf er
    nog beter uizien er word vanalles gewijzigd
    nu er terug gespoten moet worden
    opzoek naar
    zie ander topic chatten :wink:
    0472770333
  • Avatar gebruiker
    pdevos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 41
    GeregistreerdCOLON do apr 16, 2009 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Edegem

    door pdevos » di nov 17, 2009 1:41 pm

    lucas schreefColonEn ja , geef toe... ook al verblijven de muizen in Nederland , ze kunnen daar tenminste probleemloos met hun soortgenoten communiceren en hun polderkweek verder zetten .... lang leve de muis :wink:


    Oei, wat gaat dat voor een combinatie zijn !!!
    Een belgische muis en een nederlandse muis. :wink:
    Kaas met gaatjes( hahahaha) :lol:

    groetjes, Paul
    MGF 18i / MGTF 18MPi
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » di nov 17, 2009 2:04 pm

    Dit brengt me op deze muizenmop :

    Een Belgische en een Nederlandse muis zijn samen op wandel. Plots geraken ze beiden met een poot in een muizenval. "Snel," zegt de Belgische muis: "bijt u een poot af!" Enkele minuten later heeft de Belgische muis zich bevrijd, de Nederlander laat op zich wachten. Terwijl hij zijn verminkte pootje likt vraagt de Belgische muis: "Wel maat, waar blijf je?" De Nederlandse muis zegt : "Wacht nou even, ik heb me reeds drie poten afgebeten, maar aan de vierde kan ik niet aan! "
  • Avatar gebruiker
    pdevos
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 41
    GeregistreerdCOLON do apr 16, 2009 4:58 pm
    WoonplaatsCOLON Edegem

    door pdevos » di nov 17, 2009 7:11 pm

    Erwin en Alin,

    Bedankt voor de toffe organisatie, wij vonden het ook een zeer mooie rit.
    Het was gezellig,aangenaam en een toffe sfeer.

    Tot binnenkort!!!
    Groetjes paul en pascale :D
    MGF 18i / MGTF 18MPi
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » di nov 17, 2009 11:06 pm

    @ mgf stefke:

    Sorry te horen dat er een incidentje was, maar aan de andere kant vindt ik het reuze om tussen de lijnen door te lezen dat alles geregeld zal worden en dat er geen woorden ofzo zijn.
    Alles is volwassen opgelost en jullie gaan zelfs op allerlei manieren het gebeurde uit de weg, uit schrik dat er iets negatiefs zou gezegd worden. :D

    Dit is nu echt het fijna aan dit forum, leven en laten leven is hier echt een groepsthema. Op een ander forum zouden er misschien zelfs scheldpartijen komen.
    Sukses met de verdere afwikkeling en nog eens proficiat voor de positieve, menselijke en zeer aangename manier waarop jullie allemaal reageerden! Het is weeral duidelijk dat het niet aanwezig zijn op deze trip een gemiste kans was om nog meer toffe mensen te leren kennen!
    Hopelijk komt er volgend jaar een vervolg, ik wil er dan zeker bij zijn!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 17, 2009 11:21 pm

    Goed verhaal Carl ! Helemaal mee eens !
    Building >200BHP K-series
  • SundayOnline
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 517
    GeregistreerdCOLON za dec 29, 2007 9:59 pm
    WoonplaatsCOLON Heense Molen, NB, NL
    CONTACTCOLON

    door SundayOnline » wo nov 18, 2009 8:35 pm

    "Ach detail" We kunnen er wel moeilijk over gaan doen maar veranderen doen we het toch niet meer :wink: "Balen"

    Was wel weer een super dag en zeker weer lekker aan het genieten geweest... Was wel een raar gezicht voor de omstanders zo'n stoet met F -jes en dan zo'n knal gele opel astra er achteraan.. haha.. Dus iedereen zal wel denken nu dat de rit georganiseerd was door Van Dorp Installaties hahaha...

    Erwin & Aline bedankt voor de leuke rit en de goeden zorgen :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » do nov 19, 2009 8:05 pm

    Jammer van het voorvalletje, maar komt allemaal wel weer goed.
    Leuke foto's en gezellig die muizen Bruno, gratis huis ehm autodieren :lol: 8)
BUTTON_POST_REPLY 114 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten