



Ronald MG TF schreefColonLaatste voorspelling...70% kans op buitjes....

tenzij ik crash natuurlijk... 


Ronald MG TF schreefColonBruno en Jos rijden tussen 13.00 en 14.00...15.00 en 16.00 en 17.00 en 18.00.



Ronald MG TF schreefColonVan tijden , geen flauw idee... 't ging goed, 't was fun...en daar gaat 't om![]()


ovi schreefColonJe zat rond de 2 min 20 dus dat is al niet slecht!

Ronald MG TF schreefColonovi schreefColonJe zat rond de 2 min 20 dus dat is al niet slecht!
Zeker niet omdat 't de eerste keer met de Yaris was..




Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.