
lucas schreefColonCarl schreefColon.... Rond de tijd dat ik op de midzomertoer aankom zal ik dus ongeveer 26 uur wakker zijn.
Jullie gaan een geweldig onuitgeslapen figuur te zien krijgen, want ik vertik het om de toer niet mee te doen. ....
Carl , dat je in de gegeven omstandigheden aan de Midzomertour wenst verder deel te nemen :




lucas schreefColonMIDZOMERTOUR WORDT ZONDAG 14 JUNI GEREDEN
In overleg werd besloten om de datum van onze Midzomertour te wijzigen... er was niet alleen het evenement te Waalwijk, er was ook een MG evenement te Schaffen (Diest). En we wensen de kandidaat deelnemers niet voor verscheurende keuzes te plaatsen![]()
Startplaats : Taverne DRICUSHUYS, Rekhovenstraat 119, 3560 Lummen
Inschrijvingskost : € 5 (roadbook pijltje-bolletje + tourritplaat inbegrepen)
Samenkomst : 9u30 - 10u
Vertrek 1ste rit : uiterlijk 10u15
Een lunch (vooraf te reserveren) wordt voorzien in het Dricushuys.
http://www.dricushuys.be/
Vertrek 2de rit : 13u30 - 14u met startplaats Dricushuys - Lummen.
Aankomst in Restaurant Molenveld in Dilsen-Stokkem : rond 16u30
Uiteraard zullen we het bijzonder waarderen dat de deelnemers beide ritten rijden.
Lunch dient vooraf besteld te worden.
Om alles vlotjes te laten verlopen is er keuze uit volgende gerechten :
- spaghetti bolognaise € 7,30
- tagliatelle marinara met 3 verse vissoorten en scampi's € 14,40
- slaatje met gerookte zalm € 12,70
- koninginnehapje € 10,20
De 3de Midzomertour wordt georganiseerd door Ivan, Julien en Lucas.
Het is een samenwerking tussen mgf.be(Ivan,Julien,Lucas) en mgclublimburg(Julien)
De totale rij-tijd is 4 uur (2u rij-tijd voor de voormiddagrit en 2u rij-tijd voor de namiddagrit)
Wij wensen ook onze verontschuldigingen aan te bieden aan Aline en Erwin ... ingevolge datumwijziging kunnen zij niet deelnemen aan onze Midzomertour.
En nu staat jullie niets in de weg om in te schrijven op het lijstje......
Deelnemen is de boodschap !



Ronald MG TF schreefColonMorgen mijn TF-ke nog eens poetsen...en dan zijn we er weeral klaar voor!!![]()
Heb met Steven MG afgesproken aan de Q8 op de autosnelweg E313, net voorbij het rond punt in Wommelgem tussen 8.15 en 8.30... als er nog gegadigden zijn...

lucas schreefColon(...)
Super wordt het als je bedenkt dat sommige deelnemende Noorderburen een aanlooproute van 2u30m trotseren om aan de startplaats te verschijnen![]()
![]()
(...)



SundayOnline schreefColonGoedeavond allen!! Tot mijn spijt moet ik me afmelden voor de rit morgen.... Het is mij niet gelukt om mijn F klaar te krijgen om mee te rijden.. ik ben zojuist gestopt met sleutelen aan de F en gaat mijn bedje opzoeken...
IK wens jullie een zeer plezierig rit morgen en zal in gedacht bij jullie zijn![]()

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.