



Remieme schreefColonvrees niet Erik, wij zullen wel wat later komen

Bruno schreefColonDat zou bij mij dan heel spijtig zijn voor mijn zussen, moesten ze maar vroeger plannen. Eens op de agenda de dag is ingenomen, is het jammer maar helaas bij mij. In jouw geval ligt het uiteraard anders, daar je vader de F moet besturen.

Mr. Dj M. schreefColon@Nem58: Als je bij centraal woont zou dat sowieso top zijn, scheelt weer een keer overstappen

Rick schreefColonVan MG-R verzamelen ze ook bij de Mac, alleen om 9:30. Word lekker druk daar denk ik.




Bruno schreefColonT'is nog niet gezegd dat tegen dan de ZT-T rijklaar is (nog geen platen, zelfs nog geen techn. controle tot nu toe). Ik probeer er alsnog deze week toe te komen. zoniet zal het alsnog een F-tripje worden![]()
Dat wordt dan moeilijk met al de bagage en met Kato en Inge erbij.

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.