Misschien een suggestie voor de toekomst, Een lid zet in zijn omgeving een tocht van zo'n 120 km uit met halvewege een gezamelijke lunch en na het tweede gedeelte een drankje daarna op naar huis. Ik doe dit al 10 jaar met een motorclub en zo'n 100 motoren per tocht. Bere gezellig zo'n lange stoet. ps. (Route voor Overijssel is al klaar





