Jupilerman schreefColonhttp://public.fotki.com/jupilerman/registerrit_26_sept_2004/
Ik ben hier geen held in hoor.
Dat album bestaat niet, daar ik het nog niet aanmaakte. Op de Fotky kan spijtig genoeg alleen ik albums aanmaken. De reden is omdat de ruimte veel te beperkt is, en anders we al vlug aan het einde van ons latijn zouden zijn met gallery-ruimte. T'is nu al zo erg.
Binnenkort zou er een nieuwe gallery moeten komen met enkele tientallen GB's, waar iedereen kan op posten wat hij wil. Meer daar over volgt.
Dus Jupilerman, sorry, maar t'is een onbestaande link !




