


???



?

Bruce schreefColonHotel is geboekt, op aanraden van Ivan weer een schitterend "The Lodge" hotel in Diest.
Plannen zijn een beetje aangepast aangezien Helga toch moet werken zaterdag, dus niet choppen in Hasselt.. volgende keer...
Tot zondag.. en nu maar hopen op mooi weer...

Ivan (Vanio) schreefColon...
Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE???
...

Ivan (Vanio) schreefColon...
Waar zitten de andere Die hards van MGF.BE???
...

?

?
Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.