BUTTON_POST_REPLY 150 berichten
Dynojet 2006
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di nov 07, 2006 8:08 am

    Sander schreefColonBruce heeft ge-upgrade van 15" naar 16". Ik denk dat hij zijn 15"-ers nog heeft; dan past er gemakkelijk 1 in het vooronder.


    Ik kan er op het moment door een verhuizing niet bij... maar als het lukt ruil ik er eentje om...

    Amaai, ik moet zaterdag wel vroeg op... traditie he... vorig jaar was ik ook de eerste...
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • MGF
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5834
    GeregistreerdCOLON do feb 10, 2005 9:24 pm
    WoonplaatsCOLON Rotterdam en Heiloo

    door MGF » di nov 07, 2006 12:36 pm

    Tja, had je je maar niet zo vroeg moeten aanmelden. ;)
    MGF 1.8i, British Racing Green, 2001
    Opties: Leather Pack in Cream-Walnut, Chrome Pack, Wood Pack, 16" Square Spoke velgen, Airco, Pearlescent lak, Windstop, Houten stuurwiel, Hardtop in kleur
    Modificaties: TTB, Mike Satur Daytona uitlaat, TF135 nokkenassen, RVS hitteschild, Black Diamond 280mm schijven vóór, RVS boutjes en moertjes, Land Rover koppakking, B&G WLS kit, lowering pins, Toyo Proxes T1-R banden

    Rover 75 2.5 V6 Sterling, Steel Blue, 2000
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 07, 2006 1:28 pm

    Bruce schreefColonAmaai, ik moet zaterdag wel vroeg op... traditie he... vorig jaar was ik ook de eerste...


    Anders ruil je met mij ? geen probleem.
    Building >200BHP K-series
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » di nov 07, 2006 1:33 pm

    Sander schreefColon
    Bruce schreefColonAmaai, ik moet zaterdag wel vroeg op... traditie he... vorig jaar was ik ook de eerste...


    Anders ruil je met mij ? geen probleem.


    O graag Sander... niet zo zeer dat ik dan later kom.. maar ik heb dan iets meer uitloop... het is voor mij toch iets meer dan 1 1/2 uur rijden.. en misschien gaat mijn zwager mee dan moet ik nog een 1/2 uurtje om..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Dutch Caribbean
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:05 am
    WoonplaatsCOLON Hengelo

    door Dutch Caribbean » di nov 07, 2006 9:04 pm

    Sander schreefColon
    Dutch Caribbean schreefColonNog een vraag, is er iemand binnen de Mg club die standaard 15" VVC wielen heeft en daar ook een reservewiel van heeft?
    Zo ja zou je die dan mee kunnen nemen en zou ik deze dan eventueel mogen passen op de 118??


    Bruce lief aankijken ?


    Gaat lastig worden dan moet hij weer terug eer ik hem lief kan aankijken :lol:

    Bruce schreefColon
    Sander schreefColonBruce heeft ge-upgrade van 15" naar 16". Ik denk dat hij zijn 15"-ers nog heeft; dan past er gemakkelijk 1 in het vooronder.


    Ik kan er op het moment door een verhuizing niet bij... maar als het lukt ruil ik er eentje om...[quote]

    Zolang het maar een 15" er is zou dat super zijn aangezien 16" zeker niet gaat passen.

    Iig bvd dank Bruce
    Een 118VVC is net een neus...................................je moet eruit halen wat erin zit:-)
    Afbeelding
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » wo nov 08, 2006 5:48 pm

    Sander schreefColon
    1 ) Bruce - MGF MPI
    2 ) Remieme - MGF MPI
    3 ) Sander - MGF MPI
    4 ) PatrickT - MGF MPI
    5 ) Jarno & Peter - MGF MPI
    6 ) Sjolmers - MGF MPI
    7 ) Pete - MGTF 135
    8 ) Sir Charles - MGTF 135
    9 ) Paul - MINI of METRO
    ***PAUZE***
    10) Dutch Vitesse - Rover 118 VVC
    11) Striker - Rover 200 VI
    12) scubafreak - Rover 214 SI
    13) Frekkel - Rover 200 BRM
    14) Mark16v - Rover 216 coupé
    15) MG-ZS - MG ZS120
    16) Vriend Scubafreak - Mazda 323F


    Reserve :

    1) Waxweazle - ZR 160
    3) frenk - Rover 200 TC


    En dan met name:
    Sander schreefColon6 ) Sjolmers - MGF MPI


    Gaat hij nog mee aangezien dat ik in dit topic gevonden heb dat zijn Volcano te koop staat.
    Niet voor mij, maar dan kan er weer een reserve zeker op de bank.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

    TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Dutch Caribbean
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 52
    GeregistreerdCOLON vr sep 08, 2006 10:05 am
    WoonplaatsCOLON Hengelo

    door Dutch Caribbean » wo nov 08, 2006 6:09 pm

    Heb goed nieuws voor de reserve mensen,
    118 is afgekeurd, fuseekogel, co te hoog en mijn spatbordranden zijn te slecht zeggen ze.(hoe ze daar toch bij komen :roll: ) dus Tim gaat zaterdag naar de sloop :( .
    Lambda sensor + cat zien te scoren en dan de cat pas maken op de 118.


    Sorry jongens volgend jaar weer een kans voor de 118.
    Een 118VVC is net een neus...................................je moet eruit halen wat erin zit:-)
    Afbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do nov 09, 2006 12:52 am

    1 ) Bruce - MGF MPI
    2 ) Remieme - MGF MPI
    3 ) Sander - MGF MPI
    4 ) PatrickT - MGF MPI
    5 ) Jarno & Peter - MGF MPI
    ???? 6 ) Sjolmers - MGF MPI
    7 ) Pete - MGTF 135
    8 ) Sir Charles - MGTF 135
    9 ) Paul - MINI of METRO
    ***PAUZE***
    10) Waxweazle - ZR 160
    11) Striker - Rover 200 VI
    12) scubafreak - Rover 214 SI
    13) Frekkel - Rover 200 BRM
    14) Mark16v - Rover 216 coupé
    15) frenk - Rover 200 TC
    16) MG-ZS - MG ZS120
    17) Vriend Scubafreak - Mazda 323F

    Sjolmers heeft een PM gekregen. Bij geen reactie wip ik hem van de lijst. Probleem is dat ik hem verder niet ken en dus niet "zeker" weet of hij komt.
    Building >200BHP K-series
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » do nov 09, 2006 12:44 pm

    sjolmers schreefColonIk heb gister een nieuw werkrooster gekregen, en ik zit helaas alle zaterdagen vol tot en met december, en moet cursussen verzorgen :-(
    kan er dus niet bij zijn! :cry:

    Er kan dus iemand van de reserve bank bij...


    Kijk Sander, 2 pagina's terug had hij al aangegeven dat hij er niet bij kon zijn... zijn we vergeten te updaten..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

    door Jean » do nov 09, 2006 1:17 pm

    Het lijstje is een paar keer overgenomen waarbij de volgorde niet meer aansloot zonder een melding van afmelding (althans in een posting=> bv Artemis). Ik heb ook niet meer het hele topic doorgenomen, maar de naam viel me opeens in het lijstje op.

    Achteraf was Sjolmers was op een gegeven moment ook van de lijst af maar in de laatste versie stond hij er weer op. Bruno bleef volhouden dat hij wel gaat. :wink: Bruce had op zijn copy-past wel met de afmelding rekening gehouden.

    Off-topic:
    Is er nog nieuws over de eventuele verkoop van de F van Sjolmers.
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

    TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Striker
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 824
    GeregistreerdCOLON do nov 18, 2004 12:45 am
    WoonplaatsCOLON Dordrecht, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Striker » do nov 09, 2006 1:24 pm

    1 ) Bruce - MGF MPI
    2 ) Remieme - MGF MPI
    3 ) Sander - MGF MPI
    4 ) PatrickT - MGF MPI
    5 ) Jarno & Peter - MGF MPI
    ???? 6 ) Sjolmers - MGF MPI
    7 ) Pete - MGTF 135
    8 ) Sir Charles - MGTF 135
    9 ) Paul - MINI of METRO
    ***PAUZE***
    10) Waxweazle - ZR 160
    11) Striker - Rover 200 VI
    12) scubafreak - Rover 214 SI
    13) Frekkel - Rover 200 BRM
    14) Mark16v - Rover 216 coupé
    15) frenk - Rover 200 TC
    16) MG-ZS - MG ZS120
    17) Vriend Scubafreak - Mazda 323F

    18 ) MG Pete - MG ZS120
    Afbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do nov 09, 2006 1:27 pm

    1 ) Bruce - MGF MPI
    2 ) Remieme - MGF MPI
    3 ) Sander - MGF MPI
    4 ) PatrickT - MGF MPI
    5 ) Jarno & Peter - MGF MPI
    6 ) ----------------------------------------Vrije positie
    7 ) Pete - MGTF 135
    8 ) Sir Charles - MGTF 135
    9 ) Paul - MINI of METRO
    ***PAUZE***
    10) Waxweazle - ZR 160
    11) Striker - Rover 200 VI
    12) scubafreak - Rover 214 SI
    13) Mark16v - Rover 216 coupé
    14) frenk - Rover 200 TC
    15) MG-ZS - MG ZS120
    16 ) MG Pete - MG ZS120
    17) Vriend Scubafreak - Mazda 323F
    Building >200BHP K-series
  • PatrickT
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 667
    GeregistreerdCOLON wo okt 20, 2004 8:57 pm
    WoonplaatsCOLON 's-Hertogenbosch

    door PatrickT » vr nov 10, 2006 4:26 pm

    wat is het adres van de dyno-bank?
    Platinum F, 75th Anniversary Limited Edition
    K&N 57i, Cat-Bypass, 52mm TTB, Water lever sensor kit, Witte knipperlichten, Lowering pins
  • Eefje
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 45
    GeregistreerdCOLON do jun 15, 2006 4:07 pm
    WoonplaatsCOLON Roosendaal
    CONTACTCOLON

    door Eefje » vr nov 10, 2006 4:34 pm

    Dynojet-Ruud Fredriks Albert Plesmanweg 20, 4462GC Goes

    Als ik het goed heb hoor :D
  • Avatar gebruiker
    Pete
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1655
    GeregistreerdCOLON di okt 25, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Helmond, Nederland

    door Pete » vr nov 10, 2006 7:50 pm

    Sander schreefColon1 ) Bruce - MGF MPI
    2 ) Remieme - MGF MPI
    3 ) Sander - MGF MPI
    4 ) PatrickT - MGF MPI
    5 ) Jarno & Peter - MGF MPI
    6 ) ----------------------------------------Vrije positie
    7 ) Pete - MGTF 135
    8 ) Sir Charles - MGTF 135
    9 ) Paul - MINI of METRO
    ***PAUZE***
    10) Waxweazle - ZR 160
    11) Striker - Rover 200 VI
    12) scubafreak - Rover 214 SI
    13) Mark16v - Rover 216 coupé
    14) frenk - Rover 200 TC
    15) MG-ZS - MG ZS120
    16 ) MG Pete - MG ZS120
    17) Vriend Scubafreak - Mazda 323F

    Op plaats 6 nog een TF 135? Leuk voor het vergelijk! OK, het is kortdag, maar als je toch in de buurt van Goes woont... :wink:

    Pete
    MGTF 135 - Pearl black
BUTTON_POST_REPLY 150 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten