Bruce (enkel BBQ)
Bruno&Inge (na borrelen )
Jaded (enkel BBQ)
Peter & Jarno OV
Kasper & Marion (enkel BBQ)
Erik & Fran (enkel BBQ)
Neleke (enkel BBQ)
Het ziet er inderdaad naar uit, dat ik alleen een ritje moet maken
De rit op een andere keer rijden is geen probleem. Hij staat als routeplan in mijn TomTom opgeslagen en zal zeker niet bederven
Denk dat de route in het voorjaar het beste tot zijn recht komt. Er zitten wat bloemenvelden in verwerkt.
Hou het dus voorlopig even op 8x BBQ. 2 man extra zal niet zo'n probleem opleveren, mochten Peter en Jarno nog kunnen c.q. willen komen.


