Bruce
Remieme
Patrick
Bruno
Ivan
Sander
Pete (versnellingsmeterman)
MGF (cameraman)
Fredje
Fredje het is een thuiswedstrijd, ben jij er ook bij?
@ Luc, Daar zitten Bruno en ErikB ook.. maar die komen ook

Bruno schreefColonOm dat tegenwoordig "origineel" meer darkside is dan met veel mods.
Iedereen heeft immers mods, en weinigen houden de wagen helemaal origineel.

MGF schreefColonBruno schreefColonOm dat tegenwoordig "origineel" meer darkside is dan met veel mods.
M'n vader heeft altijd geroepen zijn F helemaal orgineel te willen houden, en toch gaat hij binnenkort een K&N en TTB laten monteren, tja..

Coen schreefColonMGF schreefColonBruno schreefColonOm dat tegenwoordig "origineel" meer darkside is dan met veel mods.
M'n vader heeft altijd geroepen zijn F helemaal orgineel te willen houden, en toch gaat hij binnenkort een K&N en TTB laten monteren, tja..
Veranderingen aan de motor is IMO iets anders dan bijvoorbeeld aftermarkt velgen en dus blijft de auto nog wel origineel.

Coen schreefColonNee ik was niet bij de Kempenrit aanwezig. Jarno, jou heb ik trouwens wel gezien in Houten samen met je vader alleen jij mij niet
Toen ik op de beurs rondliep en een tijdje later weer bij de stand van MG-SP terug kwam en vroeg wie er allemaal langs waren gekomen zeiden ze ook jou naam. Ik kon nog iemand herinneren die ik had zien rondlopen en waarvan ik een klein beetje het vermoeden had dat jij het was. Na jou omschreven te hebben kreeg ik van Bruno het bevestigende antwoord

Coen schreefColonMGF schreefColonHaha grappig, ik heb je inderdaad niet gezien. We hebben wel nog een tijd op de stand van MG-SP gestaan toen.
Ik heb een van je Fjes ook niet zien staan trouwens (of ik heb niet goed opgelet)
Ook dat klopt weer, we waren ook niet met het F'je/de F'jes
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.