RemcovanKuilenburg schreefColonNooit gezegd dat ik de bank op ga en ik ben al vaker op de bank geweest Nu laat ik anderen eens de kans om de beker te winnen. Plus mijn baseline ligt in Geldermalsen.
Ik proef hier een gevalletje 'cold feet'

RemcovanKuilenburg schreefColonNooit gezegd dat ik de bank op ga en ik ben al vaker op de bank geweest Nu laat ik anderen eens de kans om de beker te winnen. Plus mijn baseline ligt in Geldermalsen.



Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.