Wat de Dyno betreft, uiteraard is iedereen welkom, ook mgcc leden, daarenboven zijn jullie zelf ook mgf.be leden ondertussen.
Enige wat wij graag zien is dat dit evenement onder onze vleugels blijft en dusdoende een mgf.be initiatief. Iedereen kan echter gewoon zich aanmelden die dag, geen probleem. Hoe meer zielen ....
