Zo te lezen was het overwegend een mooie rit, hoop dat ik er de volgende keer eens bij kan zijn.
Info: Tomtom / Garmin
Voor diegene die routes gaan inlezen is het verstandig om met volgende rekening te houden.
1./ De kaart in het toestel dient hetzelfde te zijn als waarop de route is gemaakt.
2./ Een toestel waarvan herbereken niet kan worden uit geschakeld zal nooit de zelfde route genereren om het feit dat het afhankelijk is van de instelling al bv. snelste/kortste route.
3./ Ook Garmin heeft maar enkele toestellen die herberekenen kunnen uitschakelen.
In club verband zal dit dus bijna nooit bij iedereen dezelfde route opleveren.
Bij motorclubs is dit een ander verhaal omdat zij niet veel keuze hebben wat betreft waterdichte toestellen. Laten nu net die toestellen de mogelijkheid hebben om herberekenen uit te schakelen.
Garmin kent dan ook een lifetime update waardoor de rijders met een Garmin ook nog eens allemaal met dezelfde kaart rijden.
Er gaat trouwens ook niets boven een mooi route boek en een navigator die het kan lezen.
