BUTTON_POST_REPLY 165 berichten
Rondrit Zuid-Limburg
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door firefighter » zo okt 07, 2012 9:44 pm

    Dank je Rick.
    En uiteraard Ad voor het steuntje in de rug !!
    Aan diegene (ben helaas zijn naam kwijt) waarvan ik het flesje water kreeg.
    Marion en Kasper voor het vervoer en verder eenieder welke steun geboden hebben.

    Ik hoop dat het tweede gedeelte van de rit goed verlopen is ?

    Greetz,
    Geert-Jan en Wendy
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Bruno » zo okt 07, 2012 10:22 pm

    De weergoden waren ons gunstig gezind, de wegen waren prachtig en ook het gezelschap was leuk. Jammer genoeg waren er enkele factoren buiten onze controle om (zoals associalen en techniek die het voor bekeken hield), die de dag soms wat somberder kleurden. Laat ons de leuke momenten herinneren en de slechte snel vergeten.
    Bedankt Tom, voor de rit, bedankt allen om het gezelschap, proficiat Andros voor je verjaardag, bedankt nog voor de traktatie en Geert-jan, beterschap !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • maarten
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 94
    GeregistreerdCOLON vr aug 06, 2010 9:24 am
    WoonplaatsCOLON sint-oedenrode

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door maarten » zo okt 07, 2012 10:34 pm

    firefighter schreefColonAan diegene (ben helaas zijn naam kwijt) waarvan ik het flesje water kreeg.
    Geert-Jan en Wendy



    Beterschap Geert-Jan (ook van Marion), en het flesje mag je houden (er zit toch geen statiegeld op :lol: ).

    Ik ben benieuwd of je er nog ooit iets van hoort.
    MG-F 2001 steptronic 70.000 km, British racing green, Alpaca Oxford leder, full-wood pack, chrome pack, airco, cruise control, windscherm, CD-wisselaar, spoiler

    mods: daytone uitlaat; Air Filter - Vader; Door Lock Pins; Heater Control; Knobs; Seat Belt Escutcher; Speaker & Tweeter Trim Ring Polished; nieuwe matten; thin washer kit; houten stuurwiel, koelwatersensor, all rvs fasteners; electric bonnet release,rvs coolingpipes,

    to do: carkit
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » zo okt 07, 2012 11:08 pm

    Aan iedereen die vandaag gekomen is, bedankt!

    Hartstikke leuk dat ik dit in het groot heb kunnen organiseren en dat er zoveel volk op afgekomen is. Jammer van het gevalletje vetzak die het nodig vond herrie te schoppen en ik hoop ook dat jullie er verder nog iets mee gaan doen.

    @Maarten, jammer dat we jullie kwijt raakten. Beetje door een combinatie van omstandigheden, maar ik hoop dat jullie de route nog mooi hebben kunnen afrijden.

    @Rob, jammer dat je al zoooo vroeg moest omdraaien om bij je schoonmoe koffie te gaan leuten, volgend jaar had ik je er graag de hele rit bij gehad! :wink:

    @Geert-Jan, beterschap en dat je er weer snel bovenop mag zijn!

    Ik hoop ten slotte dat ik afgezien van het opstootje, we er een jaarlijks item van kunnen maken, want voor de rest was het dan weer super. thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • maarten
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 94
    GeregistreerdCOLON vr aug 06, 2010 9:24 am
    WoonplaatsCOLON sint-oedenrode

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door maarten » zo okt 07, 2012 11:23 pm

    ttdesign6

    We hebben de route helemaal gereden, we zijn teruggegaan waar we fout zijn gegaan bij de Kerkstraat in Nijswiller daarna de Schlusbergweg op en dat was mij er eentje :) .

    We hebben Johan nog ontmoet in Oirsbeek en daarna weer naar St-Oedenrode gekachelt (het was immers best koud met een open dakkie).

    Was een mooie route die ik zeker nog wel eens zou gaan rijden.

    Het inladen van de route in de TomTom is toch wat minder handig dan gedacht, de Tommie maakt er soms een zooitje van, waarschijnlijk is een Garmin toch nauwkeuriger met het importeren van google maps. Alhoewel ik een prima navigator had.
    MG-F 2001 steptronic 70.000 km, British racing green, Alpaca Oxford leder, full-wood pack, chrome pack, airco, cruise control, windscherm, CD-wisselaar, spoiler

    mods: daytone uitlaat; Air Filter - Vader; Door Lock Pins; Heater Control; Knobs; Seat Belt Escutcher; Speaker & Tweeter Trim Ring Polished; nieuwe matten; thin washer kit; houten stuurwiel, koelwatersensor, all rvs fasteners; electric bonnet release,rvs coolingpipes,

    to do: carkit
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ttdesign6 » zo okt 07, 2012 11:28 pm

    Mooi om te horen, leuk dat jullie er waren!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door mgf_stefke » zo okt 07, 2012 11:54 pm

    Helaas doorwerk omstandigheden niet kunnen komen al was ik met de mgf start klaar en stond ik te wachten en even gaan kijken naar werk in Antwerpen om 9 uur s'ochtends met een blinkende mgf
    Tot de volgende toer !

    Geert Jan alvast veel beterschap ,
    Mvg stefan
    0472770333
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Rob » ma okt 08, 2012 12:18 am

    Iik had de route in mijn Tom Tom geladen maar dat was niet zo'n succes. Al gauw bleek dat dat niet helemaal goed ging.
    Uiteindelijk maar omgedraaid en met het roadbook opnieuw begonnen vanaf A76 richting voerendaal. Best lastig rijden en navigeren (zonder leesbrilletje :lol: :lol: )
    Uiteindelijk besloten om een stuk af te snijden en naar Mechelen te rijden. Daar heb ik op jullie gewacht tot 13.20 uur toen moest ik echt terug.
    Had ook geen GSM meegenomen (slaapkop)

    Wat is er eigenlijk gebeurt dat jullie zo laat in Mechelen waren.

    BTW, toch wel lekker gekoerst.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Andros » ma okt 08, 2012 12:23 am

    @Rob, zie hierboven. Ruzie met een of andere moeilijke gast die het woord "openbare weg" niet helemaal goed heeft begrepen met Geert-Jan als slachtoffer. Zeer spijtig dat het zo moest lopen, de rit was fenomenaal prachtig, wat ook niet anders kan in een van de mooiste stukjes van Nederland. Complimenten aan Tom en volgend jaar weer uiteraard. Hopelijk dan zonder problemen :)
    De nachtspotter!
  • Sergiosios
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 267
    GeregistreerdCOLON vr mei 13, 2011 7:45 pm
    WoonplaatsCOLON Heerlen

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Sergiosios » ma okt 08, 2012 11:22 am

    Aan allen bedankt voor de leuke gezellige rit vandaag.
    We hadden gelukkig erg mooi cabrio weer, en dankzij Tom een tour door de mooiste straten van zuid-limburg :) !
    Jammer van de paar kleine kinder ziektes, maar achja daar doe je toch niks aan.
    Volgend jaar ben ik er graag weer bij.

    Ten slotte:
    Ik wens heel veel beterschap en sterkte aan Geert-jan en zijn vrouw hoop dat je snel weer op been bent!

    En veel succes aan Benny ik hoop dat de schade maar beperkt is!
    MGF 1.8mpi 1997 BRG 1997™
    Far from factory standard
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door BlackFox » ma okt 08, 2012 2:54 pm

    Sergiosios schreefColonEn veel succes aan Benny ik hoop dat de schade maar beperkt is!


    Wellicht niet, morgen hoor ik het verdict :(

    Tot overmate van ramp vandaag ook nog eens geflitst met de MG...
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Tukker » ma okt 08, 2012 3:31 pm

    Zo te lezen was het overwegend een mooie rit, hoop dat ik er de volgende keer eens bij kan zijn.

    Info: Tomtom / Garmin

    Voor diegene die routes gaan inlezen is het verstandig om met volgende rekening te houden.
    1./ De kaart in het toestel dient hetzelfde te zijn als waarop de route is gemaakt.
    2./ Een toestel waarvan herbereken niet kan worden uit geschakeld zal nooit de zelfde route genereren om het feit dat het afhankelijk is van de instelling al bv. snelste/kortste route.
    3./ Ook Garmin heeft maar enkele toestellen die herberekenen kunnen uitschakelen.

    In club verband zal dit dus bijna nooit bij iedereen dezelfde route opleveren.
    Bij motorclubs is dit een ander verhaal omdat zij niet veel keuze hebben wat betreft waterdichte toestellen. Laten nu net die toestellen de mogelijkheid hebben om herberekenen uit te schakelen.
    Garmin kent dan ook een lifetime update waardoor de rijders met een Garmin ook nog eens allemaal met dezelfde kaart rijden.


    Er gaat trouwens ook niets boven een mooi route boek en een navigator die het kan lezen. ;)
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door Remieme » ma okt 08, 2012 6:53 pm

    Of een mooie navigator (v) met een route boek die kan te lezen ;)
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door ErikB » ma okt 08, 2012 7:06 pm

    Beterschap Geert-Jan !!

    Heb al het een en ander meegemaakt en gehoord tijdens ritten, maar dit is zowat het ergste.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: Rondrit Zuid-Limburg

    door luigi1515 » ma okt 08, 2012 7:27 pm

    Beterschap Geert-Jan!

    Geen idee wat er gisteren precies allemaal is voorgevallen maar zo hier en daar (dit topic en facebook) probeer ik de boel aan elkaar te knopen. Ik begrijp het dat jullie die dingen zo snel mogelijk willen vergeten, maar misschien een klein verslagje van wat is voorgevallen :oops: ?
BUTTON_POST_REPLY 165 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten