RemcovanKuilenburg schreefColonEn nu als gestolen op gevenWe hebben de foto's
Lol
Was zeker een leuk dagje, maar voor mij meer een halve dag geweest. Wel alles een beetje gezien, maar mensen echt spreken is niet veel tijd voor geweest...
Jammer want op het laatst kwam ook Pieter langs!
Wat ik wel erg leuk vond dit jaar is dat er maar steeds auto's bijkwamen en het echt vol werd. Nu nog wat meer moderne Engelsen erbij en dan is het feestje compleet.
Volgend jaar zeker weer







