RemcovanKuilenburg schreefColonHet zijn zeker meer dan vorig jaar. Maar er zijn altijd no shows dus we zien wel wat het gaat worden.
Of het Hilversum gaat worden weten wij nog niet. Zaterdag as gaan wij (Rick en ik) de rit uitzetten. En eens kijken wat een mooie start plek gaat worden.
Mooi weer heb je in ieder geval wel, nu maar hopen dat het de week er op ook mooi word.
Voor zover ben ik van plan ook mee te gaan, alleen even kijken hoe het zit met mn uitlaat dan.
Cheers!





