door Bruno » ma aug 08, 2011 6:57 pm
Ach, ooit moet je toch eens met een MG door Londen hebben gereden vind ik; De hoofdstad van zijn land van afkomst. Sterker nog, ooit moet je Londen gezien hebben, t'is een schitterende stad, en als dat dan kan door met een MG er door te rijden is het een plus. Inderdaad is alleen niet elke MG er voor geschikt. De vele tunnels, geeft het trouwens voor de "exhaust-mannen" nog een extra plusje.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer