BUTTON_POST_REPLY 175 berichten
Dynojet 2010 11 december 2010
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Carl » di dec 07, 2010 1:08 am

    Remco,

    Het is nu defintief, ik ga mee, en zou liefst wel 2x op de bank gaan, namelijk eerst mét katalysator en daarna zonder.
    Kan dat nog geregeld worden?
    Is er een plaats ginder waar ik de kat kan wisselen? ik breng zelf wel het nodige gereedschap mee en eventueel ook de nodige krikken en stands?.

    Oh ja, ik eet ook graag mee !

    hou me op de hoogte!
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » di dec 07, 2010 1:41 am

    Hoi Carl,

    Leuk dat je ook komt en we gaan jouw F even naar voren halen. Dan heb je tijd om de cat te wisselen. Kan jij er om 9 uur half 10 zijn. Dan zet ik je voor aan in de lijst!

    En eten zit er bij in. :wink:
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Carl » di dec 07, 2010 2:53 am

    RemcovanKuilenburg schreefColonHoi Carl, Kan jij er om 9 uur half 10 zijn. Dan zet ik je voor aan in de lijst!
    Als ik om stipt half acht vertrek en de baan is ok dan mag dat geen probleem zijn.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door ErikB » di dec 07, 2010 8:01 am

    Is het misschien interessant om eerste zonder cat naar daar te rijden en de bank op te gaan. Om te wisselen koelt de bypass veel sneller af dan een catalysator.

    (en eigenlijk mag ik mezelf niet pijnigen met het lezen van de topic, want ik moet werklen en wil eigenlijk heel veel mee)
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Carl » di dec 07, 2010 11:31 am

    ErikB schreefColon Is het misschien interessant om eerste zonder cat naar daar te rijden en de bank op te gaan. Om te wisselen koelt de bypass veel sneller af dan een catalysator.

    Bruno zei dat ook al, maar ik maakte me de bedenking dat ik dan de rest van de tijd met cat rijdt omdat ik toch geen tijd heb om hem terug te wisselen.
    Zijn hoofdreden voor de volgorde was dat er misschien geen tijd was om een tweede run te doen.

    Probleem is : de cat zit er nu onder en ik wil verder zonder cat (denk ik) De laatste tijd rijdt de LHD erg mak en futloos, misschien is er iets met de catalysator, want de rest oogt en klinkt perfect. Misschien zit daar ook de sleutel van het erg hoge verbruik.

    ErikB schreefColon (en eigenlijk mag ik mezelf niet pijnigen met het lezen van de topic, want ik moet werklen en wil eigenlijk heel veel mee)

    Kijk, dat gevoel bedoelde ik nu de vorige edities :-)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Bart-K » di dec 07, 2010 8:50 pm

    Ik ben erbij met de Rover45.

    Zou iig graag mee-eten, voor de bank blijf ik voorlopig op de reservelijst.
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » di dec 07, 2010 9:32 pm

    Bart-K schreefColonIk ben erbij met de Rover45.

    Zou iig graag mee-eten, voor de bank blijf ik voorlopig op de reservelijst.


    Ga je wel of niet op de bank? Eten sta je in iedergeval er bij!
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Andros » wo dec 08, 2010 8:31 pm

    Zoals ik al zei wordt het een last-minuteje. De uitlijning is nog een probleem maar heb nu eindelijk nieuwe achterbandjes en het lijkt me best leuk om eens te weten hoe mijn TF'je er aan toe is. Schrijf er maar bij, Andros, MG TF 135. Hoe laat moet ik er wezen? En betalen we vooraf of contant ter plekke?

    Voor degene die vanaf het zuiden komen, wellicht ergens afspreken om samen te rijden? Hazeldonk-Oost aan de A16/E19 oid :)

    Edit: sorry about the typo :oops:
    Laatst bijgewerkt door 1 op Andros, in totaal 0 keer bewerkt.
    De nachtspotter!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Rick » wo dec 08, 2010 8:44 pm

    Andros schreefColonHoe laaat moet ik er wezen? En betalen we vooraf of contant ter plekke?

    Super dat je ook komt. Om 9 uur gaan de deuren voor ons open.

    Je kunt ter plekke aan mij of Remco betalen.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door Remieme » wo dec 08, 2010 10:48 pm

    Rick schreefColon
    Andros schreefColonHoe laaat moet ik er wezen? En betalen we vooraf of contant ter plekke?

    Super dat je ook komt. Om 9 uur gaan de deuren voor ons open.

    Je kunt ter plekke aan mij of Remco betalen.


    Je kan dan Andros op Sundayonline z'n plaats zetten. Mike heeft weinig tijd om op het forum te lezen en ik denk niet dat hij heeft gelezen over een vervanger zoeken...
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » wo dec 08, 2010 11:10 pm

    Morgen moet ik door gaan geven hoeveel mensen er gaan komen en wie er mee eten. Laat het dus even weten!

    Om 9 uur gaan de deuren open en staat de koffie klaar. We willen snel de bank op en gaan met de F en TF's beginnen. De eerste op de lijst, ik dus, is ook als eerste aan de beurt. Enz enz. Zorg wel als je als volgende op de bank gaat dat de motor warm is. Dus even een paar blokjes rijden of zo.

    Even kijken of de lijst klopt.

    Wie wil er op de bank Achterwiel eerst

    01. Carl..................................MG F VVC met Cat Met Lunch
    02. Remco...............................MG F MPI zonder lunch
    03. Bruno................................MG F VVC met Lunch
    04. Amdros..............................MGTF MPI met Lunch
    05. Firefighter (Geert-jan).........MGF MPI met Lunch
    06. Mailman.............................MGF VVC
    07. Bruce................................MGF MPI
    08. MG Frisian..........................MGF
    09. Carl..................................MGF VVC zonder cat

    Bank ombouwen voor de voorwiel aangedreven auto's

    10. mrcarribean.......................MG ZR
    11. mrcarribean collega............MG ZR
    12. mrcarribean collega............MG ZT
    13. mrcarribean collega........... Rover 620 TI
    14. mrcarribean collega............Alfa
    15. Johnny_D.........................Rover coupé
    16. Mista T............................Rover 45 Diesel

    Komt kijken
    01. Rick met lunch
    02. Bart-K met lunch
    Reserve lijst

    01. Vriendin Mista T.................MG ZR

    Kunnen de mensen op de lijst aangeven of zij komen. En kijken mag altijd, alleen als je komt en mee wil lunchen wel van te voren even aangeven. Dit ivm de inkoop. Kosten voor mee eten zijn 10 euro p/p

    En mensen zijn er nog meer mensen die willen? Ik moet Donderdag het aantal gaan doorgeven aan de testbank

    Adres
    Speed Centre
    Rijnstraat 33a,
    4191 CK Geldermalsen


    Vanuit de Randstad:


    •U volgt de A15 / E31 richting Gorinchem,
    •U volgt bij knooppunt Gorinchem de A15 / E31 richting Tiel,
    •U neemt afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Bovenaan de afslag gekomen gaat U richting Geldermalsen de N327 op,
    •Na een paar honderd meter neemt U de eerste rotonde rechtdoor (half nemen) en volgt U de N327,
    •Na een paar honderd meter, na de spoorwegovergang (!) neemt U de tweede rotonde rechtdoor (half nemen) en vervolgt U de weg,
    •Na een paar honderd meter neemt U de derde rotonde rechtdoor (half nemen) en vervolgt U de weg,
    •De weg volgend (de weg kent een S-bocht), neemt U de vierde rotonde rechtdoor (half nemen),
    •De weg volgend rijdt U het Industrieterrein "de Lingewaarden" op en na circa 900 meter na de laatste rotonde vervolgt U de (hoofd)weg welke linksaf slaat,
    •U bevindt zich nu op de Rijnstraat en na circa 500 m bent U gearriveerd (Rijnstraat 33a, Geldermalsen, 4191) en vindt u Speedcentre aan uw linkerhand tegenover de Brandweerkazerne.
    Vanuit het oosten:


    •Volg de A15 / E31 richting Tiel,
    •Volg bij knooppunt Valburg de A15 / E31 richting Tiel,
    •Neem afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Zie het vervolg van de routebeschrijving bij "Vanuit de Randstad".
    Vanuit het noorden:


    •Volg de A27 / E30 richting Utrecht
    •Volg bij knooppunt Rijnsweerd de A27 / E30 richting Breda,
    •Volg bij knooppunt Lunetten de A27 / E311 richting Breda,
    •Volg bij knooppunt Everdingen de A2 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Deil de A15 / E31 richting Tiel,
    •Neem afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Zie het vervolg van de routebeschrijving bij "Vanuit de Randstad".
    Vanuit het Zuiden:


    •Volg de A2, A67, E25, E34 richting 's-Hertogenbosch / Turnhout,
    •Volg bij knooppunt De Hogt de A2 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Batadorp de A2 / A58 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Ekkersweijer de A2 / E25 richting 's-Hertogenbosch,
    •Volg bij knooppunt Deil de A15 / E31 richting Tiel,
    •Neem afslag Geldermalsen [afslag 30],
    •Zie het vervolg van de routebeschrijving bij "Vanuit de Randstad".[/quote]
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door firefighter » do dec 09, 2010 12:42 am

    Ben er op tijd !!!

    :thumbsup:

    Greetz en tot zaterdag bij de kofiie 8)
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • MG Frisian
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 8
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 11:34 pm
    WoonplaatsCOLON Wageningse Berg

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door MG Frisian » do dec 09, 2010 12:47 am

    Een latertje, kan ik mij nog aanmelden?
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door RemcovanKuilenburg » do dec 09, 2010 1:32 am

    Maar natuurlijk mag je je nog aanmelden. En leuk dat je komt MG Frisian. We zetten je op de lijst en zien je daar. Mocht je telefoon nummer nodig hebben dan kan je mij altijd een PM sturen.

    Zie je zaterdag.

    Remco
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • MGTF160
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 84
    GeregistreerdCOLON za apr 10, 2010 11:48 pm
    WoonplaatsCOLON Apeldoorn

    Re: Dynojet 2010 11 december 2010

    door MGTF160 » do dec 09, 2010 3:32 pm

    Helaas is mijn TF in winterslaap. anders was ik zeker wel gekomen!
BUTTON_POST_REPLY 175 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten