BUTTON_POST_REPLY 255 berichten
10de Int. MGF Kempenrit
  • Avatar gebruiker
    Thomas
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 639
    GeregistreerdCOLON zo maart 28, 2004 12:35 pm
    WoonplaatsCOLON Maassluis Nederland

    door Thomas » wo aug 18, 2010 9:52 pm

    GhostRider schreefColon
    Mr. Dj M. schreefColon
    Rick schreefColonZijn er nog mensen uit NL die samen naar Averbode willen rijden.

    JohanQ, Remco en ik zullen ergens bij Eindhoven afspreken om vervolgens samen naar Averbode te rijden.


    Met de trein naar Eindhoven... dat gaat niet vroeg genoeg lukken!
    Als er iemand is die via Rotterdam rijd en waarbij ik zou mee kunnen rijden :roll:


    Wij gaan via Rotterdam, en komen ook nog langs Nieuwerkerk.
    Misschien ergens een treintje regio Rotterdam op te tuigen?
    Ik denk dat Thomas ook wel aansluit. :wink:
    Zal trouwens niet een heel snel treintje zijn daar mijn 41 jaar oude beessie niet zo is ingesteld op lekker doorknallen.
    Hoor wel....


    Ha die Jan
    Goed plan man 8)
    Waar en hoe laat wil je afspreken.?

    Je kan Naar Maassluis komen bakkie doen dan A15 A16 of
    ik kan eventueel even naar Nieuwerkerk rijden dan schieten we vanaf
    daar via de Brienenoord de A16 op en dan via Antwerpen of over Eindhoven.........?

    Thomas
    Snel....Sneller.....Snelst
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    door Blue Maniac » do aug 19, 2010 4:28 pm

    Aangezien de F nu zo goed als klaar is wil ik samen met mijn partner de lijst nog verder uitbreiden. Het weer voorspeld veel goeds en zoveel MG's bij elkaar, dat moet wel goed gaan.
    Inmiddels ingeschreven en nu alleen RoadRunner nog een berichtje sturen aangezien hij praktisch langs onze woonplaats komt. Kunnen we misschien alvast een sliertje beginnen.:wink:

    Later.
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » do aug 19, 2010 5:24 pm

    Blue Maniac schreefColonInmiddels ingeschreven en nu alleen RoadRunner nog een berichtje sturen aangezien hij praktisch langs onze woonplaats komt. Kunnen we misschien alvast een sliertje beginnen.:wink:

    Later.


    Ton is al in Mechelen op vrijdag....
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    door Mr. Dj M. » do aug 19, 2010 6:42 pm

    Het lijkt er op dat het voor mij helaas niet gaat lukken om er bij te zijn :(
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    door crazywolf » do aug 19, 2010 7:17 pm

    Idem voor mij blijkbaar een familie uitstap deze zondag... maar goed dat ik me nog niet had ingeschreven.

    Zou zeggen volgende keer... maar die is er niet :?
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do aug 19, 2010 9:50 pm

    Wat, ga je een familieuitstap laten voorgaan op deze laatste en dan nooit meer "event of the year" ? T'zou bij mij niet waar zijn !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » do aug 19, 2010 10:03 pm

    Thomas schreefColonHa die Jan
    Goed plan man 8)
    Waar en hoe laat wil je afspreken.?

    Je kan Naar Maassluis komen bakkie doen dan A15 A16 of
    ik kan eventueel even naar Nieuwerkerk rijden dan schieten we vanaf
    daar via de Brienenoord de A16 op en dan via Antwerpen of over Eindhoven.........?

    Thomas


    Wij taaien af uit Oudewater om 7.30 uur.
    Is voor ons nomaal 2.10 uur rijden, maar aangezien de Midget geen scheurbak is reken ik op 2.30 uur rijden.
    Zullen we ergens in de buurt van Barendrecht afspreken (ca. 40 min. rijden), net als vorige keer?
    Misschien pikken er nog wat Kempengangers aan?
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » do aug 19, 2010 10:36 pm

    crazywolf schreefColonIdem voor mij blijkbaar een familie uitstap deze zondag... maar goed dat ik me nog niet had ingeschreven.

    Zou zeggen volgende keer... maar die is er niet :?



    alez jong die familieuitsap kan je toch uitstellen voor mij in de familie pakt dat altijd dan is het zo van "polleke zijn er ritjes gepland" :lol: :lol:

    enfin volgende keer zie ik je mischien bij bernt :?

    grtz
    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    lid kaartje zoek

    door mgf_stefke » do aug 19, 2010 11:39 pm

    hoi moet me nog inschrijven voor dit treffen maar ben mijn lidkaartje nog aan het zoeken , maar ben zeker bij de kempenrit aanwezig ,
    0472770333
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » vr aug 20, 2010 11:00 am

    Jongens wat baal ik als een stekker dat ik hier niet bij kan zijn. :cry: hetzelfde voor de DB4. :cry:
    De weergoden zijn jullie bijzonder goed gezond, (jesus loves MG :lol: )

    Voor iedereen een super weekeinde toegewenst.
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » vr aug 20, 2010 11:06 am

    Murphy schreefColonDe weergoden zijn jullie bijzonder goed gezond, (jesus loves MG :lol: )

    .


    ligt niet aan Jesus.... normaal gezien brengt Lucas een vrachtje eieren naar de Arme Klaren :lol: :D
    deze opdracht heeft hij dus weeral eens prima uitgevoerd 8)
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    door Ronald MG TF » vr aug 20, 2010 11:10 am

    Luc schreefColon
    Murphy schreefColonDe weergoden zijn jullie bijzonder goed gezond, (jesus loves MG :lol: )

    .


    ligt niet aan Jesus.... normaal gezien brengt Lucas een vrachtje eieren naar de Arme Klaren :lol: :D
    deze opdracht heeft hij dus weeral eens prima uitgevoerd 8)


    Inderdaad, naar't schijnt hebben de zusters reeds zoveel eieren van Lucas gekregen dat ze voor een giant omelet gaan in het guinness book of records....
    Lucas did it again..... :wink:
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    door Rob » vr aug 20, 2010 11:49 am

    Ronald MG TF schreefColon
    Luc schreefColon
    Murphy schreefColonDe weergoden zijn jullie bijzonder goed gezond, (jesus loves MG :lol: )

    .


    ligt niet aan Jesus.... normaal gezien brengt Lucas een vrachtje eieren naar de Arme Klaren :lol: :D
    deze opdracht heeft hij dus weeral eens prima uitgevoerd 8)


    Inderdaad, naar't schijnt hebben de zusters reeds zoveel eieren van Lucas gekregen dat ze voor een giant omelet gaan in het guinness book of records....
    Lucas did it again..... :wink:


    Sorry, wist ik niet, weer wat bijgeleerd. Lucas jij krijgt in de toekomst heel veel mail van mij :D :D
  • Luc
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 2025
    GeregistreerdCOLON di feb 03, 2004 10:21 pm
    WoonplaatsCOLON Schiplaken (Hever)
    CONTACTCOLON

    door Luc » vr aug 20, 2010 12:44 pm

    hij heeft vooral een tekort aan eieren, niet aan mail :lol:
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » vr aug 20, 2010 12:45 pm

    Luc schreefColonhij heeft vooral een tekort aan eieren, niet aan mail :lol:


    Suiker en Boter erbij en hij kan een cake bakken.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 255 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten