Ik kom met de touring, of met een bestelwagen


ErikB schreefColonMisschien een idee:
Mocht je iets willen verkopen, breng het dan mee, voorzie het van een prijslabeltje en dan kan je het wel kwijt op één van onze tafels.



Daphne schreefColonDus voorlopig reserveer ik vast een "tafeltje" voor 20p![]()
Natuurlijk zoals afgelopen jaren bij de Colonie in Houten http://www.colonie.nl/ dit is om de hoek bij het Euretco. Kan iemand even de frietjes doorgeven
Kasper schreefColoneen jaar of 5 terug nog niet, moest je even Houten in duiken. Maar het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat er sindsdien een pin automaat in de ontvangsthal staat.Jager schreefColonKan ik pinnen?







Mr. Dj M. schreefColonIk hoop dat iemand me op kan pikken vanaf het station, dan kan ik ook echt even bij de wedstrijden vaan mijn team blijven, zodat ik ook kan tellen. Ik had al geprobeerd met Pieter concact op te nemen vanavond, maar er werd helaas niet opgenomen.
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.